چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 12287
منبع : قم نیوز

دادستان قم: مسیر شهر قم برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است

قم نيوز : قم نیوز: دادستان استان قم با تاکید بر اینکه مسیر شهر قم برای قاچاقچیان مواد مخدر یک خط قرمز محسوب می شود، گفت: مسیر شهر قم برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است.
دادستان قم: مسیر شهر قم برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است
به گزارش قم نیوز، مصطفی برزگر گنجی در جلسه شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر زیان های مواد مخدر و تبعات آن اجتماعی در شهر افزود: این مشکل باید با همکاری و تعامل دستگاه ها بصورت ویژه پیگیری وحل شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیران شهر به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر باید از این موضوع اطلاع داشته باشند.

وی با اشاره به ترانزیت مواد مخدر از استان قم گفت : ازمسیرهای موجود برای قاچاق مواد مخدر به تهران، مسیر شهر قم برای قاچاقچیان مواد مخدر یک خط قرمز محسوب می شود که در سال های اخیر ترانزیت مواد مخدر از استان قم با کاهش محسوسی روبرو شده است.

گنجی تاکید کرد: این امر با پیگیری ها و برخوردهای که با این معضل اجتماعی صورت گرفته، محقق شده است.

وی با توجه به نبود مرکز ترک اعتیاد دولتی و گرم خانه در استان قم گفت : متاسفانه با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و مسافرت های مردم چنین مرکزی در قم وجود ندارد.

وی در ادامه از شهرداری خواستار پیگیری ایجاد مراکز ترک اعتیاد در سطح شد و افزود: با این اقدام دادستانی نیز با همکاری دستگاه های زیربط در خصوص برخورد با کارتن خوابها و معتادین اقدام کرده تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

گنجی با توجه به حساست های موجود دربرطرف کردن مشکلات شهری در شهر قم افزود: شورایی با حضور نماینده شهرداری ، شورای اسلامی شهر و دادستانی تشکیل شود و موضوعات مهم مورد بحث بررسی قرار گرفته و با انعکاس این نظرات به دادستانی بتوان مشکلات موجود را با درایت بیشتری حل کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcja8ev.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما