پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : 12308
با 4 گل

صبای قم از سد تیم ملی فوتبال نوجوانان گذشت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به برتری دست یافت.
صبای قم از سد تیم ملی فوتبال نوجوانان گذشت
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال ملی نوجوانان و بزرگسالان صبای قم در دیدار تدارکاتی برای کسب آمادگی بیشتر خود به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که با پذیرایی ملی پوشان نوجوان از تیم صبای قم انجام شد تا صبا برای ادامه لیگ برتر و تیم ملی فوتبال نوجوانان برای جام جهانی فوتبال آماده شوند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان که با کسب مقام سوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا راهی جام جهانی این رده سنی شده است و این روز‌ها سخت خود را برای حضور در مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان جهان آماده می‌کند، در شرایطی برابر صبای قم به میدان رفت که علاوه بر این مسابقه، در دیدارهای تدارکاتی مختلف خود را محک می‌زند.

به همین منظور یکی از حریفان تدارکاتی این تیم، صبای قم بود و بازی دو تیم در کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد و تیم فوتبال ملی نوجوانان بعد از پیروزی سه بر صفر برابر تیم امید صبای قم در بازی دوستانه هفته گذشته، این بار برابر تیم بزرگسالان صبای قم حرفی برای گفتن نداشت و با چهار گل شکست خورد.

فوتبالیست‌های صبای قم که باید در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم مدعی و صدرنشین استقلال تهران بروند در این دیدار آخرین شرایط آمادگی خود را پیش از رویارویی با شاگردان امیر قلعه نویی محک زدند و با پیروزی پرگل نشان دادند که آماده مصاف با استقلال صدرنشین لیگ برتر هستند.

نیمه نخست این دیدار با گل بهمن طهماسبی همراه بود و در ادامه ایمان رزاقی راد مهاجم با تجربه و میدان دیده تیم فوتبال صبای قم توانست دو گل دیگر درون دروازه تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان قرار بدهد و با گل مهدی مومنی برتری چهار بر صفر صبای قم در این دیدار تکمیل شد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی از دوشنبه چهاردهم اسفند ماه وارد هفته یازدهم دور برگشت خود می‌شود که شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در دور برگشت، شش تساوی، سه پیروزی و یک باخت کسب کرده‌اند و هم اکنون بین ۱۸ تیم در مکان هشتم جای دارند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdjs0f.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما