پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 12316
سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

قهرمانی را به قمی‌ها هدیه می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هر چه در توان داریم برابر منصوری قرچک ارائه می‌کنیم.
قهرمانی را به قمی‌ها هدیه می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده تصریح کرد: ما ۲۴ بازی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم و حالا به بازی آخر رسیده‌ایم، دیداری که سرنوشت ما در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: تیمی که توانسته هفته‌های متمادی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشد، مطمئن باشید این توانایی را دارد که در هفته پایانی نیز بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته و قهرمان لیگ برتر شود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم افزود: تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر سخت بود و هرگز هیچ حریفی را نتوانستیم به راحتی از پیش رو برداریم. ما از آغاز لیگ برتر یک هدف داشتیم و مصمم و با تمام توان به دنبال آن بودیم و هدف ما قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران است.

وی ابراز داشت: شما نمایش بازیکنان ما در دیدار هفته ما قبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم فوتسال هلال احمر تبریز را دیدید، بازیکنان ما آنقدر مصمم بودند که اگر بازی تا صبح هم ادامه پیدا می‌کرد، با قدرت بازی کرده و به دنبال گل زدن بودند.

حسن‌زاده اضافه کرد: بازی هفته پایانی سرنوشت این فصل لیگ برتر فوتسال و قهرمان آن را مشخص می‌کند، ما تا این هفته که در صدر بوده‌ایم، به حق به جایگاهی که لیاقت آن را داشتیم رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما نیازی به سایر نتایج نداریم، با قدرت برابر منصوری قرچک قرار گرفته و بهترین بازی را ارائه می‌کنیم و همه نفرات ما هم قسم شده‌اند که این بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم در پایان به بازی تیمش در دیدار خانگی هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال برابر تیم هلال احمر آذربایجان شرقی اشاره کرد و بیان داشت: بازی بدون تماشاگر روح نداشت اما به دنبال بردن بودیم و دیدید که در هیچ یک از لحظات بازی بازیکنان ما آرام و قرار نداشتند و می‌خواستند دروازه حریف را باز کنند.

دیدار صبای قم و منصوری قرچک از هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر شنبه ۱۲ اسفند در شهر قرچک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcce1qs.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما