پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 12324
در وزن منهای 90 کیلوگرم

کردارشاد صاحب نشان برنز ووشو کشور شد‌

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ووشو استان قم از موفقیت یک ووشوکار قمی در کسب مدال از مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.
کردارشاد صاحب نشان برنز ووشو کشور شد‌
به گزارش قم نیوز، مهدی ادیب نژاد تصریح کرد: واقعا سطح رقابت‌های ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور بالا بود، حریفان قدری از استان‌های مختلف به این مسابقات آمده بودند و کار برای کسب مدال سخت بود.

وی ادامه داد: تیمی را که به این رقابت‌ها برده بودیم، منتخبی از برترین‌های حال حاضر ووشو قم بودند که از مسابقات انتخابی استان گزینش شده و در تمرینات منظم و هماهنگ آماده پیکارهای قهرمانی کشور شده بودند و همگی شانس کسب مدال داشتند.

ادیب نژاد تصریح کرد: خوشبختانه در این رقابت‌ها مهدی کردارشاد از چهره‌های توانمند ووشو قم توانست در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم با ارائه مبارزاتی دیدنی و نمایشی بسیار خوب در جدال با حریفان مطرح خود به مقام سوم و نشان برنز دست یابد.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: برخی از ووشوکاران ما با قرعه سخت مواجه شدند و بعضی دیگر نیز در جدال با حریفان بدشانسی آوردند اما در مجموع عملکرد تیم اعزامی رده سنی بزرگسالان قم به این رقابت‌ها همانند تیم جوانان رضایت بخش بود.

وی یادآور شد: با توجه به امکانات و بضاعتی که ما داریم، نتیجه خوبی گرفتیم هر چند معتقدم که ووشو قم توانایی‌های بیشتری دارد و می‌تواند با کمی حمایت بیشتر و برنامه ریزی منسجمی که ما در هیئت داریم، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ادیب نژاد بیان داشت: قم در سال ۱۳۹۱ یکی از معدود استان‌هایی است که در رقابت‌های جهانی ووشو موفق به کسب مدال شده است، امیر نجفی پور ووشوکار ارزنده‌ای است که در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان توانست با کسب نایب قهرمانی و مدال نقره موجب افتخار و سرافرازی جامعه ورزش قم و به خصوص ووشوکاران استان قم بشود.

وی در ادامه با اشاره به رقابت ووشوکاران قمی در انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: ووشوکاران قمی در اوزان مختلف کار خود برای کسب عناوین برتر پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برابر حریفان برگزار کردند.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان که انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی مالزی به شمار می‌رفت، با شرکت ۲۹۰ ووشوکار از ۳۲ استان در مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران به انجام رسید.

وی عنوان داشت: این رقابت‌ها با شرکت چهره‌های مطرح ووشو کشورمان در رده سنی بزرگسالان در حالی برگزار شد که در دو بخش تالو و ساندا انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد و در بخش ساندا ۱۹۰ ووشوکار و در بخش تالو ۱۰۰ ووشوکار شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbafb8.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما