دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 6726
به منظور شرکت در مسابقات آسیایی صورت گرفت؛

دعوت از ووشو کار قمی به تیم ملی ووشو

قم نيوز : قم نیوز: ووشوکار قمی با موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی به اردوی تیم ملی ووشو اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شد.
دعوت از ووشو کار قمی به تیم ملی ووشو
به گزارش قم نیوز، در حالی که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو کشورمان چهره‌های شاخص ووشو از استان‌های مختلف کشور برگزار شد، ووشو قم نیز حضور موفق در این مسابقات سرنوشت ساز داشت.

این نخستین رویداد مهم ووشو کشور است یعنی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو مردان کشورمان در رده سنی بزرگسالان که به منظور شناسایی ترکیب تیم ملی ووشو برای اعزام به مسابقات ووشو قهرمانی آسیا در تهران برگزار شد.

میزبان این مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو مردان بزرگسال کشورمان، سالن آکادمی فدراسیون ووشو بود و طی آن ۲ ووشوکار قمی نیز در اوزان منهای ۸۵ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم در جدال با حریفان خود به میدان رفتند.

در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم حسن ستوده به نمایندگی از هیئت ووشو استان قم با حریفان خود به رقابت پرداخت که توفیقی در جدال با رقبای مطرح خود از استان‌های مختلف نداشت و در نهایت امید ووشو قم به نماینده دیگر یعنی مهدی ادیب‌نژاد بسته شد.

مهدی ادیب‌نژاد که از قهرمانان با سابقه و مطرح ووشو استان قم به شمار می‌رود، در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم دیگر نماینده اعزامی هیئت ووشو استان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو مردان بزرگسال کشورمان بود که موفقیت‌آمیز عمل کرد و سهمیه حضور در اردوی تیم ملی را گرفت.

ادیب‌نژاد در این رقابت‌ها با استفاده از تجربه ارزشمند سال‌ها حضور در میادین داخلی و برون مرزی از جمله رقابت‌های جهانی و بین المللی توانست بهترین عملکرد را داشته باشد و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ووشو درآید.

این در حالی است که رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو مردان رده سنی بزرگسالان کشورمان در اوزان منهای ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم در آکادمی فدراسیون ووشو در تهران برگزار شد.

در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم که مهدی ادیب‌نژاد از هیئت ووشو استان قم موفق به کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشو کشورمان را به دست آورد، مرتضی عظیمی رقیب این ووشوکار قمی خواهد بود که باید یکی از آنها به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

در پایان نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو مردان کشورمان در تهران، در نهایت ۲۰ ووشوکار در بخش ساندا یا مبارزه به اردوی تیم ملی ووشو دعوت شدند تا خود را زیر نظر کادر فنی این تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنند.

تیم ملی ووشو کشورمان در حالی خود را آماده می‌کند که رقابت‌های ووشو قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۱۲ با شرکت برترین ووشوکاران کشورهای مختلف آسیایی به میزبانی کشور ویتنام و شهر هوشی مینه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.iqea2bqmela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما