جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 12350
در دسته 75 کیلوگرم

امیرآبادی نایب قهرمان پرورش اندام کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: ورزشکار توانمند قمی بر سکوی نایب قهرمانی پیکارهای پرورش اندام قهرمانی کشور قرار گرفت و صاحب نشان نقره شد.
امیرآبادی نایب قهرمان پرورش اندام کشور شد
به گزارش قم نیوز، پیکارهای پرورش اندام قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف با شرکت برترین‌های کشور برگزار شد که یکی از نمایندگان اعزامی استان قم به این رقابت‌ها با دست پر و کسب مدال بازگشت.

در این مسابقات که میزبانی آن را هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران بر عهده داشت، تیم پرورش اندام هیئت قم با ترکیبی متشکل از ورزشکاران رده‌های سنی مختلف برای کسب عناوین برتر این دوره با حریفان رقابت کرد.

در حالی که چهره‌های شاخص از استان‌های مختلف کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته بودند و در دسته‌های مختلف کار برای کسب مدال بسیار سخت بود، ترکیب تیم اعزامی پرورش اندام هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم به این رقابت‌ها را ورزشکاران نخبه قم تشکیل می‌دادند و محمد امیرآبادی ورزشکار ارزنده رشته پرورش اندام قم تنها مدال آور قم در این پیکارها بود.

امیرآبادی که به عنوان ورزشکار رده سنی بزرگسالان در این دوره از مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور حضور یافته بود در دسته ۷۵ کیلوگرم با اقتدار بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و با شایستگی موفق به کسب مدال نقره این دوره از پیکارها شد.

در حالی که قم یکی از استان‌های فعال در رشته ورزشی پرورش اندام به شمار می‌رود و این رشته در قم استعدادهای فراوانی دارد، با توجه به اینکه کشورمان قهرمانی جهان را در این رشته یدک می کشد، کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی کشور بسیار سخت بود و به همین خاطر کسب مدال نقره از این رقابت‌ها یکی از موفقیت‌های مهم برای ورزش قم در سال ۱۳۹۱ به شمار می‌رود.

پرورش اندام یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم به شمار می‌رود در حالی که این هیئت رشته‌هایی مانند پرس سینه، پاورلیفتینگ، مردان آهنین، قوی‌ترین مردان و چندین رشته دیگر را نیز زیرپوشش خود دارد.

قوی‌ترین مردان در استان قم از آغاز دهه ۱۳۸۰ با حضور چهره‌ای مانند مجید تلخابی که در کشور یک ورزشکار سرشناس به شمار می‌رود، یکی از موفق‌ترین رشته‌های زیر مجموعه این هیئت محسوب می‌شود، ضمن اینکه ورزشکاران قمی در سال‌های اخیر در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتیگ و همچنین مردان آهنین نیز توانسته‌اند توانمندی و قابلیت‌های خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcawen6.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما