شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : 12378
عزیزی خبر داد:

اجرای طرح خیمه های معرفت در 9 امامزاده قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از اجرای طرح خیمه های معرفت در 9 امامزاده قم خبر داد.
اجرای طرح خیمه های معرفت در 9 امامزاده قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی عزیزی بیان کرد: با توجه به اینکه همه ساله قشرهای مختلفی در امامزادگان حضور می یابند در ایام نوروز طرح های شاخصی در امامزادگان اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امام زادگان قم افزود: امسال هر امامزاده شاخص در قم دارای هفت غرفه از قبیل غرفه مشاوره دینی، غرفه کتابخوانی، تبلیغ، نقاشی کودکان، عفاف و حجاب بانوان و غیره می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: برنامه تحویل سال نیز در همه امام زادگان قم اجرا می شود.

وی گفت: در کنار اجرای طرح آرامش بهاری در امام زادگان محیط بیرونی امام زادگان نیز بازسازی می شوند، چهار امام زاده برای اسکان زائر در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به برگزاری سلسله مباحث نمایشگاهی در امامزادگان افزود: در هر امامزاده یک نمایشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: غرفه هایی با عنوان خیمه های معرفت نیز در امامزادگان دایر می شود و جزوه هایی نیز در امامزادگان میان زائران توزیع می شود.

وی بیان کرد: در ۳۶ امامزاده قم طرح آرامش بهاری اجرا شده که در ۹ امامزاده نیز به صورت شاخص طرح خیمه های معرفت اجرا می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaaen6.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما