شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : 12389
منبع : قم نیوز
شهردار قم:

رزمایش الی بیت المقدس گوشه‌ای از توان بسیجیان غیور است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با صدور پیامی از تلاش‌های بسیجیان و فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس تقدیر کرد.
رزمایش الی بیت المقدس گوشه‌ای از توان بسیجیان غیور است
به گزارش قم نیوز، در پیام محمد دلبری آمده است: بسیجیان غیور و سربلند استان قم که یادگاران شش هزار شهید گلگون کفن پایگاه انقلاب و ام القرای جهان تشیع هستند در رزمایش الی بیت المقدس جلوه‌هایی از شور و حماسه را خلق کردند و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این پیام افزوده شده است: جوانان غیور قم در این رزمایش به دنیا نشان دادند که آماده هستند که در عرصه‌های مختلف جنگ نرم و سخت جانفشانی کرده و از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی نظام پاسداری کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بیست و نهمین رزمایش الی بیت المقدس در حالی طی روزهای دهم و یازدهم اسفند ماه با حضور ۱۷ هزار نفر از نیروهای بسیجی و سپاهی برگزار شد که در این رزمایش جلوه‌هایی از توان رزمندگان و بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ شهری به نمایش درآمد و شرکت کنندگان در این رزمایش توان خود در دفاع از ساختمان‌ها، مراکز حساس و کوی و برزن را به اجرا گذاشتند و نشان دادند که در هیچ عرصه‌ای به دشمنان اجازه عرض اندام نخواهند داد و هرگونه تهدیدی را در کمترین زمان ممکن خنثی می‌کنند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر خود را از تلاش خستگی ناپذیر بسیجیان دلیر و غیور قم و همچنین فرماندهان سپاه غیور علی بن ابیطالب(ع) به دلیل برگزاری باشکوه رزمایش الی بیت المقدس اعلام کنم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcco1qs.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما