يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : 12399
یک ثانیه در زندگی یا مرگ مصدوم سرنوشت‌ساز است

فراهانی: شهروندان در باز کردن مسیر تردد آمبولانس همکاری کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: یک ثانیه تاخیر در اعزام اورژانس به محل حادثه سرنوشت‌ساز است و از مردم می‌خواهیم در بازکردن مسیر تردد آمبولانس همکاری لازم را داشته باشند.
فراهانی: شهروندان در باز کردن مسیر تردد آمبولانس همکاری کنند
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اظهار کرد: مهمترین حادثه یک هفته گذشته، تصادف صبح امروز سه دستگاه کامیون با یکدیگر بود که منجر به کشته شدن یک مرد ۴۰ ساله، دو زن ۳۵ ساله و میانسال و کودک چهار ساله شد.

وی از دیگر ماموریت‌های مهم هفته گذشته اورژانس را امدادرسانی به مصدومین حادثه تصادف در خیابان عمار یاسر عنوان کرد و گفت: این حادثه ۱۰ اسفند ماه رخ داد که سریعا به نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس اطلاع داده شد و آمبولانس به محل اعزام شد ولی متاسفانه آمبولانس با تاخیر بر بالین بیمار حاضر شد.

کارناوال عروس سبب تاخیر آمبولانس شد
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: آمبولانس اعزامی این مرکز پشت کارناوال عروس متوقف شد که با توجه به مسدود کردن مسیر آمبولانس توسط کاروان عروس به ناچار از پایگاه دیگری برای اعزام آمبولانس استفاده شد و همین امر دلیل تاخیر در امر امدادرسانی را به دنبال داشت.

۴۳۴ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته مصدوم شدند
وی با ارائه آماری از ماموریت‌های هفته گذشته عنوان کرد: هفته گذشته ۷ هزار و ۵۷۱ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم برقرار شد که منجر به انجام هزار و ۵۸ ماموریت شهری و جاده‎ای شده است.

فراهانی ابراز داشت: از این تعداد ماموریت‌های انجام شده ۳۹۹ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که در مجموع ۴۳۴نفر در این حوادث آسیب دیدند.

وی تصریح کرد: از این میزان ۱۳۲ نفر در محل درمان و ۳۰۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: ماموریت‌های مربوط به موتورسواران در این مدت ۲۵۸ مورد بوده که ۲۸۲ نفر از مجموع مجروحان حوادث ترافیکی را تشکیل دادند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdns0f.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما