يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : 12878
نوروز 92 هم حادثه را به خود دید

فراهانی: 3 نفر بر اثر تصادف‌های جاده‌ای در قم کشته شدند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در نوروز بر اثر تصادف‌های جاده‌ای در شهرهای این استان سه نفر فوت کرده و 535 نفر مصدوم شدند.
فراهانی: 3 نفر بر اثر تصادف‌های جاده‌ای در قم کشته شدند
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به طرح نوروزی این مرکز اظهار داشت: طرح نوروزی اورژانس قم از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این طرح ۱۶پایگاه شهری و ۱۶پایگاه جاده‌ای اورژانس به همراه ۱۰ دستگاه موتورلانس و سه ایستگاه سلامتی در اتوبان قم - تهران و قم - کاشان برای ارائه خدمت به مردم در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: پرسنل این مرکز به محض تماس شهروندان با شماره ۱۱۵ در کمترین زمان بر بالین مجروحان حوادث و بیماران نیازمند به خدمات فوریت‌های پزشکی حاضر خواهند شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۶۳ تماس تلفنی با خطوط ۱۱۵ قم برقرار شد که در این راستا ۱۵۶ مأموریت نیز انجام شده است و در مجموع ۱۸۰ نفر بیمار و مصدوم از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شده‌اند.

فراهانی ابراز داشت: در این مدت ۵۸ فقره تصادف جرحی شامل ۴۷ مورد تصادف در شهر قم و ۱۱مورد تصادف در جاده‌های استان رخ داده است که در مجموع ۹۱ نفر مجروح برجای گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: از این تعداد مجروح ۴۷ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های شهر منتقل شده‌اند و ۱۷نفر نیز به صورت سرپایی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه درمان شده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هزار و ۲۱۲ ماموریت توسط اورژانس انجام شده که طی آن هزار و ۲۲۷ مصدوم و بیمار از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در این مدت ۳۹۶ تصادف در سطح شهر و ۶۴تصادف در جاده‌های استان رخ داده است که در مجموع سه نفر فوت شده و ۵۳۵ نفر مصدوم شدند.

فراهانی بیان کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادف در مدت مشابه در سال گذشته ۴۰۲ نفر بوده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfccdy.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما