شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : 12850
فراهانی خبر داد:

وقوع بیش از 60 مورد تصادف از ابتداي آغاز طرح نوروزي اورژانس قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم با بیان اینکه اورژانس قم تمام محورهای منتهی به استان قم را تحت پوشش خود قرار داده است گفت: از آغاز طرح نوروزی اورژانس قم 64 مورد تصادف تا به امروز رخ داده است.
وقوع بیش از 60 مورد تصادف از ابتداي آغاز طرح نوروزي اورژانس قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی اظهار داشت: طرح نوروزی اورژانس قم از ۲۶ اسفند ۹۱ آغاز شده که تا به امروز ،سوم فروردین سالجاري، ۶۴ مورد تصادف رخ داده که ۸۳ مجروح برجای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تصادفات در قم نسبت به سال گذشته کاهش داشته است بیان داشت: ۳۲ پایگاه ثابت اورژانس در سطح جاده ها و داخل شهر قم مستقر هستند و ۲۵۰ پرسنل از جمله پزشک و پرستار در حال خدمت رسانی می باشند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم عنوان کرد: ۲ اتوبوس آمبولانس در محور قم – تهران و سه ایستگاه سلامت در محورهای قم – کاشان و قم – تهران با ارائه خدمات درمانگاهی و سرپایی به مراجعه کنندگان موجب سهولت امر درمان به مسافران در ایام نوروز شده است.

فراهانی تصریح کرد: اواخر اسفند ماه در محور قم – تهران تصادفی رخ داد که منجر به مرگ ۲ نفر در محل حادثه شد و یک نفر دیگر هم در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی ضمن توصیه به مسافران نوروزی و احتیاط در امر رانندگی یادآور شد: خستگی، خواب آلودگی و عدم رعایت ایمنی در رانندگی بیشترین تلفات را در تصادفات داشته است و این امر می طلبد تا رانندگان با رعایت قوانین رانندگی سلامتی مسافران نوروزی را به مخاطره نیندازند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfxcdy.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما