دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 12442
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

به خنده‌های دشمنان دل‌خوش نباشیم / مصیبت‌های ما از دوران سازندگی آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:نباید به خنده‌های دولت‌های استکباری دلخوش باشیم و باید بدانیم ساده‌اندیشی در برابر این قدرت‌ها مهم‌ترین خطر برای نظام جمهوری اسلامی است که می‌خواهد به قله‌ها دست یابد.
علمی سیاسی
علمی سیاسی
به گزارش قم نیوز و به نقل از ستاد خبری مجمع هماهنگی اصولگرایان قم، در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر قم این روزها مراسمی برقرار است، در مسجدی که نام خیابان مشهور قم را نیز همنام خود کرده است.

در محفلی که در مسجد چهار مردان برقرار است از انقلاب می‌گویند، از روزهایی که ایرانیان مسلمان به رهبری پیر جماران چشم جهان را به سمت خود خیره کردند.

در شب سوم جشن بزرگ انقلاب در مسجد چهار مردان حسین مظفر سخنرانی کرد. چهره‌ای که در دولت اول اصلاحات وزیر آموزش و پرورش خاتمی بود و البته با رئیس و قاطبه کابینه اختلاف نظر اساسی داشت و حالا نیز به نمایندگی از مردم تهران در مجلس حضور دارد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.مشروح سخنان حسین مظفر در این مراسم در ادامه می‌آید:

انقلاب اسلامی در اوج ناباوری شاه اتفاق افتاد

حسین مظفر این مراسم که در مسجد چهار مردان قم برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج ناباوری دشمنان و شاه اتفاق افتاد، گفت: انقلاب اسلامی درحالی‌که دو جریان دین‌ستیز کمونیسم و دین‌گریز لیبرالیسم در اوج قدرت بودند به عنوان یک تئوری دینی در حکومت به پیروزی رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شاه و سرویس‌های جاسوسی آمریکا و شاه تصور نمی‌کردند انقلاب اسلامی پیروز شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنی با انقلاب از‌‌ همان ابتدا توسط دشمنان آغاز شد، گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی جای خود در نظام بین‌الملل باز کرده است و به نبرد نظام استکبار رفته است.

دین با انقلاب اسلامی احیا شد

عضو مجمع تشخیص مجمع نظام با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور گفت: در دوره شاه دین منزوی شده بود اسلامی آمریکایی و شاهنشاهی مطرح شده بود اما انقلاب اسلامی دین را به عنوان برنامه زندگی سیاسی اجتماعی و فردی بشریت مطرح کرد و این مسئله اولین دستاورد انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

تأسیس یک نظام بدیع در بین تئوری‌ها سیاسی

مظفر با اشاره به دستاورد دوم انقلاب اسلامی گفت: تأسیس یک نظام بدیع در جهان به نام جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بود که مشروعیت بخش نظام سیاسی است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مقبولیت و مشروعیت را به صورت همزمان دارد، تصریح کرد: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و جدی است و آن‌ها تجلی دهنده جمهوریت نظام هستند.

مظفر خاطر نشان کرد: جمهوریت و اسلامیت در نظام جمهوری اسلامی لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

ولایت فقیه افتخار جمهوری اسلامی است

نماینده مردم تهران در مجلس شوری اسلامی دستاورد سوم انقلاب اسلامی را محقق کردن نظامی اسلامی بر پایه ولایت فقیه دانست و گفت: افتخار جمهوری اسلامی این است که ولی‌فقیه به عنوان نماینده امام زمان (عج) در رأس آن قرار دارد

سیاست ورزی در انقلاب با سیاست ورزی در غرب تفاوت دارد

وی دستاورد چهارم انقلاب اسلامی را آمیختگی دین و سیاست دانست و خاطر نشان کرد: در نظام اسلامی سیاست ورزی با اخلاق و موازین تلطیف شد و در این نوع سیاست نمی‌شود برای یک هدف از وسیله‌های غیر اخلاقی استفاده کرد.

مظفر خاطر نشان کرد: نظام اسلامی با اقتدار مسیر خود را در نظام جهانی طی می‌کند و اتحاد استکبار جهانی در اعمال فشار به جمهوری اسلامی یکی از نشانه‌های قدرت جمهوری اسلامی و ترس دنیای غرب از انقلاب اسلامی است.

اتحاد جهان علیه ایران نشان دهنده قدرت نظام است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی تا کنون هیچ باجی به کشورهای غربی نداده است و آن‌چنان اقتداری داشته است که وقتی ایران به پای میز مذاکره می‌آید کشورهای غربی از این اقدام خوشحال می‌شوند.

به خنده‌های دشمنان دل‌خوش نباشیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ماهیت نظام اسلامی و نظام سلطه کاملاً متفاوت است چراکه جهان استکبار به دنبال غارت ملت‌هاست و جمهوری اسلامی داعیه استقلال کشور و مردم را دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به خنده‌های دولت‌های استکباری دلخوش باشیم و باید بدانیم ساده‌اندیشی در برابر این قدرت‌ها مهم‌ترین خطر برای نظام جمهوری اسلامی است که می‌خواهد به قله‌ها دست یابد.

وی با اشاره به ریزش‌های انقلاب اسلامی در طول سی‌وشش سال اخیر، خاطر نشان کرد: کسانی که دست‌آویز غرب شدند و گفتند تفکر امام خمینی (ره) به موزه رفته است پس از مدتی دیدند خودشان به موزه‌های تاریخ پیوستند و تفکرشان باطل شد.

مصیبت‌های ما از دوره سازندگی شروع شد

مظفر با اشاره به اینکه در دوره جنگ ارزش‌های انسانی و قناعت در کشور حاکم بود، گفت: پس از رحلت امام خمینی (ره) و در دوره سازندگی مصیبت‌های ما شروع شد و عده‌ای با مال اندوزی و رفاه طلبی انقلاب اسلامی را دچار گرفتاری‌های متعددی کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: در دوره سازندگی مسابقه کسب قدرت و ثروت و تجمل‌گرایی شکل گرفت و از آرمان‌های قبلی و ارزش‌های انسانی دور شدیم.

هدف مسئولان خدمت به مردم باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران با چنگ و دندان انقلاب اسلامی را نگه داشته است، اظهار داشت: مردم با وجود انتقاداتی که به مسئولین دارند در شرایط حساس همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن قرص و محکم از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

مظفر خاطرنشان کرد: مسئولان باید مراقب باشند که در جهت اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند و هدفشان فقط خدمت به مردم و نظام باشد.

وی افزود: مردم با هیچ یک از مسئولانشان عقد اخوت نبسته‌اند و باید مراقب باشند از خط قرمز‌ها و آرمان‌های مردم دفاع کنند.

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdcci0qs.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما