دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 12550
جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد:

توقیف 45 روزه خودرو در انتظار افراد متخلف

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از توقیف 45 روزه خودرو افراد متخلف در چهارشنبه پایانی سال در استان خبر داد.
توقیف 45 روزه خودرو در انتظار افراد متخلف
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری با بیان اینکه پلیس در کنار سایر دستگاه‌های استان تمام وقت در خدمت مردم است اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی استان ضمن حضوری فعال در ایام نوروز، مشکلات عبور و مرور و ارتقاء امنیت را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از آمادگی فرماندهی انتظامی استان در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم در ایام نوروز خبر داد و افزود: این خدمت رسانی پلیس صبح پنجشنبه مورخ ۲۴ اسفند ماه ۹۱ با اجرای رزمایش طرح نوروزی توسط پلیس‌های تخصصی اعم از راهور و راه، تمام خدمات پلیس در ایام نوروز به تصویر کشیده می‌شود.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن توصیه به همشهریان خواست حتی المقدور نسبت به حفاظ منازل و نصب دوربین در محل سکونت خود اقدام کرده که با این اقدام جرائم تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

وی در خصوص چهارشنبه پایان سال گفت: پلیس با حضوری فعال در محلات استان ضمن برخورد قانونی با اخلال گران در چهارشنبه پایانی سال برابر مقررات، خودرو افراد متخلف را به مدت ۴۵ روز توقیف می‌کند.

میرحیدری با تاکید بر اینکه افراد فروشنده مواد محترقه به دستگاه قضایی استان معرفی می‌شود، از بازدید پلیس قم از واحدهای صنفی استان خبر داد و افزود: واحدهایی که نسبت به فروش و توزیع مواد محترقه اقدام کنند پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdccxpqs.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما