سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 12560
حاشیه‌های مراسم افتتاح ساختمان مدیریت کنترل حوادث قم:

نمره منفی استاندار قم به مدیران غائب

قم نيوز : قم نیوز: مراسم افتتاح ساختمان مدیریت کنترل حوادث استان قم که با حضور استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.
نمره منفی استاندار قم به مدیران غائب
به گزارش قم نیوز ،در ابتدای مراسم و پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد و حاضرین به احترام سرود ایستادند اما صدای پخش شده بسیار ضعیف بود و حاضرین در نشست سرود ملی را زمزمه کردند که استاندار پس از پایان پخش سرود گفت: این هم یک نوع پخش سرود بود که صدا پایین باشد و ما خودمان سرود را بخوانیم.

جمع زیادی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان قم در این مراسم حضور نداشتند که وقتی نامشان برده شد استاندار به آنها نمره منفی داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل جهاد کشاورزی استان، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌‌ای، معاون برنامه ریزی استانداری و مدیرکل صدا و سیما از غایبان جلسه بودند.

وقتی نام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قم به عنوان یکی از غایبان این جلسه برده شد استاندار قم گفت: آقای رضوی کار بزرگی کرده و جای تشکر دارد؛ ما از وی امتیاز کم نمی‌کنیم.

پس از پایان سخنان اروجی مدیرکل بحران استان، استاندار سئوالاتی در خصوص انواع تعریف بحران، انواع بحران و... از وی کرد.
حین سخنرانی پیریایی، صدای زنگ موبایلی به صدا درآمد که استاندار گفت: «هیچ موقع صدای موبایل من در جلسه‌ای بلند نمی‌شود موبایلم را همیشه روی سایلنت می‌گذارم این جزو ویژگی‌های جلسه مدیریت بحران است». ساختمان مدیریت کنترل حوادث استان قم که افتتاح شد هنوز کامل نشده و داربست‌های فلزی درون آن بود و همچنین سقف سالنی که در آن جلسه برگزار شد چکه می‌کرد.

اروجی هم که در خصوص سیل سال ۸۶ سخن می‌گفت، در بخشی از صحبت‌های خود به اصرارش مبنی بر خالی کردن رودخانه از ماشین‌ها در شب قبل از سیل اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز خبری از سیل نبود بنده تهدید هم شده بودم، به همین دلیل شب از خدا خواستم سیل بیاید.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdzk0f.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما