پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 12618
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت:

درحال رسیدگی به پرونده های درخواست مجوز نشریه بروز هستیم

قم نيوز : قم نیوز:به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه یار در نشست مدیران مسئول نشریات جدید قم که صبح امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: تمامی پروندههای درخواست مجوز نشریه بررسی شده و برای تأیید و صدور مجوز به هیأت نظارت بر مطبوعات ارسال شده است که در این امر بروز هستیم.
درحال رسیدگی به پرونده های درخواست مجوز نشریه بروز هستیم
به گزارش قم نیوز،محمد خامه یار افزود: در صورتی که نشریهای تا شش ماه پس از کسب مجوز منتشر نشود، لغو امتیاز میشود.

خامه یار به اقدام برخی نشریات برای چاپ نشریه خود در خارج از استان اشاره کرد و ابراز داشت: این اقدام بایستی با مجوز هیات نظارت بر مطبوعات، هماهنگی این اداره کل صورت بگیرد چرا که در غیر این صورت اعلام وصول انجام نخواهد شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بر ضرورت رعایت قوانین مطبوعاتی توسط نشریات تأکید کرد و افزود: هر نشریه باید طبق روشی که در مجوز ثبت شده، اقدام به انتشار نشریه کند که بعضاً مشاهده شده که برخی نشریات به موضوعات غیرمرتبط با نشریه خود پرداختهاند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه نشریات به بحث آموزش، خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هر ساله به صورت سراسری دورههای آموزشی مختلفی همراه با اعطای گواهینامه معتبر برگزار میکند که امیدواریم با حضور اصحاب رسانه قم در این دورهها شاهد پیشرفت روزافزون نشریات استان باشیم.

خامه یار در پایان در خصوص تشکیل کارگروه ساماندهی دکههای مطبوعاتی اظهار داشت: در این کارگروه مقرر شده تا در آیندهای نزدیک برای دسترسی آسان مردم به نشریات و فروش بیشتر مطبوعات قم، در نقاط مختلف شهر، دکههای مطبوعاتی بیشتری راه اندازی شود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdch6-nz.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما