دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 12733
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد:

فعالیت شبانه روزی واحدهای صنفی در تعطیلات نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از فعالیت واحدهای صنفی در قم برای خدمت رسانی به زائران به صورت شبانه‌روزی خبر داد.
یونس عالی پور رییس سازمان صنعت وتجارت ،اسفند 91
یونس عالی پور رییس سازمان صنعت وتجارت ،اسفند 91
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی پور با ابراز خرسندی از این اقدام، گفت: هر ساله در شهرهای زائر پذیر بسیاری از زائرین از محدودیت‌های زمانی دریافت خدمات و خرید اجناس از ساعات کار صنوف گله مند بودند که با اقدام و تعامل نیروی انتظامی و تقبل تأمین امنیت این مشکل حل خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت شهرستان قم تاکید کرد: صاحبان صنوف با توجه به فضای مذهبی و متقارن شدن ایام نوروز با ایام فاطمیه(ع) به صورت ویژه مراقبت و متانت لازم را در همه ساعات کاری با مردم شریف و زائرین کریمه اهل بیت (س) داشته باشند و در فعالیت‌های خود حریم معنوی شهر مقدس قم را همواره رعایت کنند.

وی تصریح کرد: در تمام ایام نوروز نظارت و بازرسی صنوف توسط بازرسان این سازمان و گشت مشترک بازرسی با سایر نهادهای عضو کمیسیون به صورت مستمر انجام خواهد شد و بیش از ۴۰۰ ناظر افتخاری نیز به صورت نامحسوس در بازار حضور خواهند داشت و کار کنترل و نظارت بازار را گزارش خواهند کرد تا از بروز هرگونه تخلفی جلوگیری شود.

عالی پور همچنین از استقرار دفتر پاسخگویی به شکایات و تخلفات در چهار نقطه شهر خبر داد و گفت: اکیپ بازرسی و نظارت سازمان در محوطه حرم مطهر، شهر مقدس جمکران در پاساژ نیمه شعبان، میدان روح الله در خیابان معلم و محل سازمان در ساختمان معصومیه آماده پاسخگویی به شکایات و رسیدگی به تخلفات هستند، البته در این خصوص سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز در خدمت مردم است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcfmedy.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما