سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 12747
با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان

«حوض نقاشی» در سینما وتوس اکران شد

قم نيوز : قم نیوز: فیلم «حوض نقاشی» برنده سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره فیلم فجر در سینما وتوس اکران شد.
«حوض نقاشی» در سینما وتوس اکران شد
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی مازیار میری تولید شده است.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» با اختصاص چهار سانس و در ساعت‌های ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ برای علاقه‌مندان به هنر هفتم در سینما وتوس به روی پرده می‌رود.

همچنین این سینما فیلم «یک سطر واقعیت» به کارگردانی علی وزیریان را نیز در ساعت ۱۵ به نمایش می‌گذارد.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» که نوشته حامد محمدی است، روایت کننده داستان مریم و رضا است که با آدم‌‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند. هر دو آن‌ها از لحاظ ضریب هوشی پایین‌تر از حد نرمال هستند و همین مسئله ژنتیکی سبب آن می‌شود که ازدواج آنها با مشکل دچار شود.

در این فیلم مخاطب‌پسند بازیگران مشهور سینمای ایران از جمله شهاب حسینى، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایى، سپهراد فرزامى، سیامک احصایى و الهام کردا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در حالی اکران خود را در ۱۹ سینما در تهران و ۲۴ سینما در شهرستان آغاز کرده است که با استقبال خوب مخاطبان در سی و یکمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم فجر مواجه شده و نمایش آن به سانس‌‌های فوق‌العاده متعددی کشیده شده است.

«حوض نقاشی» در جشنواره سی و یکم فیلم فجر مورد بی‌مهری هیئت داوران قرار گرفت و به دلایلی از نامزدی در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن کنار گذاشته شد اما با این حال «حوض نقاشی» توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران (سودای سیمرغ) را در کنار فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» از آن خود کند.

همچنین آتوسا قلمفرسایی صدابردار این فیلم نیز سیمرغ بلورین این بخش را با شایستگی از آن خود کرد.

مازیار میری کارگردان فیلم «حوض نقاشی» در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد و در دانشکده صدا و سیما در رشته تدوین تحصیل کرد و از سال ۱۳۷۵ با کارگردانی فیلم کوتاه فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد.

سریال تلویزیونی گاو صندوق و فیلم‌های سینمایی سعادت‌آباد، کتاب قانون، پاداش سکوت، به ‌آهستگی و قطعه ناتمام از آثار مازیاری میری در عرصه کارگردانی است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca00n6.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما