پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 12776

آستان مقدس حضرت معصومه (س) رسانه بزرگ فرهنگی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: آستان مقدس حضرت معصومه (س) رسانه بزرگی است؛ اگر کار فرهنگی مناسب با ظرفیت این آستان صورت پذیرد، آثار خوب فراوانی در پی خواهد داشت.
آستان مقدس حضرت معصومه (س) رسانه بزرگ فرهنگی است
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیل طبا در حاشیه بازدید از نمایشگاه نوروزی آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: ایجاد فضای نمایشگاه در کنار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) امری لازم، ضروری و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲۰ میلیون زایر در سال در استان قم خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه، آنهم در ایام عید نوروز، امر مبارکی بود که ظرفیت فرهنگی گسترده ای را ایجاد می کند و همگان را با گوشه ای از عرصه های خدمت رسانی آستان حضرت معصومه (س) آشنا می سازد.

اسماعیلی طبا گفت: مردم باید نسبت به حضرت معصومه (س) و جایگاه علمی، معنوی و اخلاقی این بانوی بزرگوار آشنا شوند که می توان با انتشار کتاب ها و نرم افزارهای مختلف اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام داد.

این نمایشگاه در ضلع جنوبی صحن جواد الائمه (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا ۱۵ فروردین ماه ۹۲ صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۲ تا ۱۰ به صورت رایگان برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccemqs.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما