شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 12844
منبع : قم نیوز
معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

نصب 400 تابلوی راهنما و هدایت زائران در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از 400 تابلوی راهنما ویژه ارائه اطلاعات مورد نیاز و هدایت مسافران در سطح شهر نصب شده است.
نصب 400 تابلوی راهنما و هدایت زائران در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اجرای طرح پاکسازی کمربندی‌ها و شوارع اصلی قم از ۱۵ بهمن لغایت ۱۵ اسفندماه سال ۹۱ اظهار کرد: این کار در راستای مصوبات ستاد استقبال از نوروز شهرداری قم صورت گرفت و طی آن خاک و نخاله به گنجایش ۱۲۰۰ دستگاه کامیون جمع آوری و به مکان مناسب منتقل شد.

وی افزود: پس از اجرای این طرح، شاهد پاکسازی ۴۰۰ هزار متر مربع از اراضی اطراف شهر قم بودیم و منظره بهتری در مقابل دید مسافران نوروزی گشوده شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در همه مناطق هشت گانه شهرداری قم ستادهای اطلاع رسانی نوروزی تشکیل شده است گفت: بیش از ۴۰۰ تابلوی راهنما هم ویژه ارائه اطلاعات مورد نیاز و هدایت مسافران در سطح شهر نصب شده‌اند.

وی ادامه داد: در خصوص بلوار زائر و ممنوعیت پارک خودرو و نصب چادر در چهار کیلومتر از آن رویکرد کنترل در مبدأ به وسیله حضور نیروهای شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد و سعی می‌کنیم در ورودی‌ها این ممنوعیت را به اطلاع زائران برسانیم.

اصفهانیان مقدم بیان داشت: اکیپ‌های ۱۶ گانه تخلفات شهری شهرداری قم طی ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده باش به سر می‌برند و با موارد خلاف برخورد لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdci5vaz.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما