سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 12931
منبع : قم نیوز
آنچه استاندار قم در دفتر یادبود شهرداری نوشت؛

نیت پاک شهرداری قم در اجرای منویات رهبری دیده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم طی بازدید از ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری کلان‌شهر قم و در یادداشتی کوتاه در دفتر یادگاری این ستاد نوشته است: نیت پاک شهرداری قم در اجرای منویات رهبری مبنی بر خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی دیده می‌شود.
نیت پاک شهرداری قم در اجرای منویات رهبری دیده می‌شود
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی طی بازدیدی که از ایستگاه ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری کلانشهر قم داشت ضمن ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز و گفت‌وگو با معاون خدمات شهری شهرداری قم از نزدیک در جریان اقدامات نوروزی شهرداری قرار گرفت.

وی در پایان این بازدید ضمن تشکر از همه دست اندرکاران و پرسنل شهرداری قم در ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران کریمه اهل بیت(ع) در دفتر یادبود این مرکز مطلب کوتاهی به شرح زیر نگاشت:

«با سلام و درود فراوان به همه همکارانم در شهرداری کلان‌شهر قم و تشکر ویژه از اهتمام جدی و بلیغ همه همکاران در تسهیل خدمت به زوار عزیز و گردشگران ایام نوروز، آنچه ملاحظه می‌شود حاکی از نیت پاک و برنامه‌ریزی لازم و تلاش مقدس در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری در خدمت به عموم کسانی است که از سراسر کشور برای ابراز ارادت به حضرت معصومه (سلام الله علیها) به قم مشرف می‌شوند.

مجدداً از همه شما و شهردار محترم تشکر می‌کنم و امیدوارم این انسجام و اقدامات لازم که در حال اجراست در پیشبرد سال به سال خدمات آثار خود را که رضایت مردم است به همراه داشته باشد.»

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfy1dy.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما