سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 12936
ملی پوش تیم فوتسال صبا:

از بازی در تیم ملی احساس غرور می‌کنم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم مصاف با تیم ملی روسیه را برای تیم ملی کشورمان مفید ارزیابی کرد و گفت: از بازی در تیم ملی فوتسال احساس غرور می‌کنم.
از بازی در تیم ملی احساس غرور می‌کنم
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی تصریح کرد: خوشحالم از اینکه به تیم ملی دعوت شدم و توانستم در رقابت‌های تورنمنت روسیه برای تیم ملی به میدان بروم، واقعا بازی‌های مفید و مطلوبی بود و این شانس را داشتیم که روسیه را هم شکست دهیم.

وی یادآور شد: ما دو بازی با تیم ملی روسیه انجام دادیم و فکر می‌کنم بعد از نتایجی که تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۲ گرفته بود، بازی‌های بسیار خوب در مقابل روسیه بار دیگر نشان داد که فوتسال ایران همچنان قدرت اول فوتسال آسیا است.

سومین گلزن برتر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور افزود: کادر فنی در تیم ملی فوتسال جوانگرایی کرده‌اند و جوانانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند در کنار مهره‌های با تجربه‌ای که حضور در جام‌های جهانی و قهرمانی آسیا را در کارنامه دارند، می‌توانند یک تیم ملی پرقدرت را تشکیل دهند.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۲ عنوان قهرمانی آسیا را از دست داده‌ایم و متاسفانه از جام جهانی نیز خیلی زود حذف شدیم، حالا تمام انگیزه و هدف بازیکنان تیم ملی فوتسال این است که بتوانیم بار دیگر در آسیا قهرمان شویم.

وفایی تصریح کرد: همانگونه که در رقابت‌های لیگ برتر سعی کردم بهترین بازی‌هایم را برای تیم فوتسال صبای قم انجام دهم، قطعا با اعتمادی که کادر فنی تیم ملی به من کرده‌اند، تمام توانم را برای موفقیت تیم ملی فوتسال نیز به کار خواهم گرفت.

وی که یکی از سه ملی پوش تیم فوتسال صبای قم به شمار می‌رود، راجع به دو هم تیمی خود در تیم ملی فوتسال تصریح کرد: علی اصغر حسن زاده همواره الگوی فوتسالیست‌های قم و دیگر نقاط کشور بوده، او استاد طراحی و پاس گل است و خودم تجربیات زیادی از بازی در کنار او اندوخته‌ام، ضمن اینکه ابوالقاسم اروجی نیز همبازی من در تیم ملی امید بوده و در مقابل روسیه هم خوب بازی کرد و هم گل به موقعی در بازی دوم به ثمر رساند.

سه بازیکن تیم فوتسال صبای قم بعد از درخشش در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که منجر به نایب قهرمانی صبای قم شد، در تورنمنت روسیه برابر تیم ملی این کشور به میدان رفته و گلزنی کردند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaion6.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما