شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 12381
ملی پوش تیم فوتسال صبا:

جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در قرچک برپا می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال و جواز راهیابی به جام باشگاه‌های آسیا را با پیروزی برابر منصوری قرچک کسب خواهیم کرد.
جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در قرچک برپا می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی با اشاره به وضعیت تیم صبای قم برای مصاف با منصوری قرچک در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تصریح کرد: در اوج آمادگی به مصاف تیم فوتسال شهید منصوری قرچک می‌رویم و با توجه به نتایج خوب صبای قم در لیگ برتر در این رقابت نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: البته با تیم سرسخت و مطرحی رو به رو هستیم ولی در صورتی که با مشکل خاصی مواجه نشویم، می‌توانیم با عبور از سد این تیم سهمیه جام باشگاه‌های آسیا را با قهرمانی در لیگ برتر به دست آوریم، چیزی که از آغاز لیگ شایستگی کسب آن را نشان داده‌ایم.

دومین گلزن برتر تیم فوتسال صبای قم با اشاره به وضعیت این تیم در بازی عصر شنبه مقابل منصوری قرچک اظهار کرد: با توجه به آمادگی بازیکنان در این بازی مهم نیز با انگیزه هستیم و هرگز به حواشی توجهی نداریم تا از آخرین مانع نیز برای رسیدن به قهرمانی به سلامت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: این بازی را نیز همانند سایر رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کاملا جدی می‌گیریم تا بعد از سال‌ها حضور نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال، برای نخستین بار تیم صبای قم بتواند در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی دست یابد.

وفایی با اشاره به وضعیت تیم صبای قم در آستانه این دیدار حساس خارج از خانه از هفته پایانی بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عنوان کرد: با وجود اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم اما شرایط خوبی برای داریم و مصمم به کسب پیروزی هستیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که تیم صبا بتواند بازی خود مقابل منصوری قرچک را با پیروزی پشت سر بگذارد نیازی به خبر دار شدن از نتیجه بازی هم‌زمان بین تیم‌های گیتی پسند و شهرداری تبریز ندارد و اختیار قهرمانی دست خودمان است.

دیدار صبای قم و منصوری قرچک از هفته پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر شنبه در سالن  هفت تیر قرچک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcezx8z.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما