پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 12988
فرماندار قم تاكيد كرد:

تشکیل معاونت زائرین باعث تسهيل خدمات به مسافرين نوروزي شده است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: ستاد تسهيلات زائرين استان تاكنون عملكرد چشمگيري در اطلاع رساني به مسافرين نوروزي داشته است.
اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم،نوروز92
اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم،نوروز92
به  گزارش قم نیوز، اسماعيل زارعي كوشا با تاكيد بر افزايش سطح خدمات رساني به زائرين در نوروز ۹۲ اظهار داشت: در نوروز ۹۲ با بسيج خدمات تمام دستگاه‌هاي استان و فعاليت معاونت زائرين استانداري و ستاد تسهيلات زائرين، شاهد طي روند رو به رشدي در ميزباني از زوار كريمه اهل بيت سلام الله عليها بوده‌ايم.

وي با اشاره به افزايش مسافرين نوروزي در قم نسبت به سال‌هاي گذشته خاطرنشان كرد: معمولا در سال‌هاي گذشته با آغاز دور دوم و سوم سفرهاي نوروزي، جمعيت كمتري راهي قم مي‌شدند اما امسال با افزايش سفرها به شهر مقدس قم در دور دوم سفرها روبه رو بوديم.

فرماندار قم با تاكيد بر اينكه قم آماده ميزباني از مسافرين در دور سوم تعطيلات نوروزي است، گفت: كميته‌هاي مختلف ستاد تسهيلات زائرين تاكنون فعاليت‌هاي خوبي انجام داده‌ و اين روند تا پايان تعطيلات ادامه خواهد يافت.

وي با تاكيد بر اينكه تاكنون مشكل خاصي در روند خدمات رساني به زائرين و مسافرين نوروزي رخ نداده است گفت: پاسخگويي مناسب و شايسته به زائرين كريمه اهل بيت سلام الله عليها در پايگاه‌هاي ستاد تسهيلات همچنان ادامه دارد.

زارعي كوشا با اشاره به فعاليت‌هاي ارزشمند ستاد تسهيلات در اطلاع رساني به زوار تصريح كرد: تاكنون وضعيت اطلاع رساني بسيار خوب بوده و با نصب بنرها و استقرار ايستگاه‌هاي اطلاع رساني، كميته اطلاع رساني و ستاد خبري عملكرد چشمگيري در مجموعه ستاد داشته‌اند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdch6wnz.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما