شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 13040
استاندار قم تاكيد كرد:

هماهنگي مناسب مجموعه ستاد زائرين در راستاي خدمات رساني به مردم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: تاكنون روند خدمات رساني به زائرين مطلوب بوده و مجموعه ستاد تسهيلات هماهنگي خوبي در ميزباني از مسافرين نوروزي داشته است.
استاندار قم کرم رضا پیربابایی، نوروز92
استاندار قم کرم رضا پیربابایی، نوروز92
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پيريايي ضمن قدرداني از فعاليت‌هاي مجموعه دستگاه‌هاي خدمات رسان به مسافرين نوروزي اظهار داشت: خوشبختانه امسال با تشكيل معاونت زائرين و فعاليت گسترده اين مجموعه شاهد بهبود خدمات رساني به زائرين و مسافرين نوروزي بوده‌ايم.

وي به روند ورود زائرين و مسافرين نوروزي به استان اشاره كرد و افزود: امسال با وجود افزايش ميزان سفرها به قم و همچنين اقامت زوار، با هماهنگي و همكاري دستگاه‌هاي مختلف، تاكنون خللي در روند ميزباني از زائرين رخ نداده است.

استاندار قم زيباسازي و پاكيزگي معابر شهري، تجميع خدمات دستگاه‌هاي مختلف، ساماندهي بوستان‌ها براي اسكان زائرين و استقرار ايستگاه‌هاي راهنماي زائرين در مبادي ورودي را از جمله خدمات ويژه و مهم دستگاه‌هاي مختلف در نوروز ۹۲ عنوان كرد و گفت: روند خدمات رساني مجموعه ستاد تسهيلات زائرين استان تاكنون شايسته تقدير بوده و اميدواريم اين خدمات رضايت زوار كريمه اهل بيت سلام الله عليها را جلب كرده باشد.

وي افزايش سطح خدمات در استان با بسيج امكانات ادارات و دستگاه‌هاي دولتي براي ميزباني شايسته از زائرين را يادآور شد و افزود: در بازديدهايي كه تاكنون صورت گرفته فعاليت‌هاي فرهنگي نيز منسجم‌تر و اثربخش‌تر بوده است.

پيريايي با تاكيد بر ارزيابي ادارات و دستگاه‌هاي خدمات رسان به زائرين و مسافرين نوروزي تصريح كرد: در پايان تعطيلات نوروزي از روند خدمات رساني به زائرين ارزيابي شده و دستگاه‌هاي نمونه در روند ميزباني از مسافرين نوروزي تقدير مي شوند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchvvnz.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما