جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 13172
مدیر حوزه‌های علمیه:

با شیوه‌های جدید ایده‌های دینی را به جامعه منتقل کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: باید با شیوه‌های جدید و هنرمندانه بتوانیم ایده‌های دینی را به جامعه امروز منتقل کرده و از این امکانات در آبادانی احکام دینی استفاده کنیم.
با شیوه‌های جدید ایده‌های دینی را به جامعه منتقل کنیم
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با حضور در نمایشگاه نوروزی حرم مطهر از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه بازدید از نمایشگاه نوروزی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در صحن جوادالائمه علیه‌السلام حرم مطهر برگزار شده است، گفت: با توجه به سالیان متمادی که در قم هستم، این اقدام آستان مقدس در نوع خود کم‌نظیر است.

مدیر حوزه‌های علمیه، مرقد مطهر امامزادگان و اهل بیت علیهم‌السلام را برای همگان جذاب عنوان کرد و گفت: افراد با همه گرایش‌ها و سلیقه‌ها جذب اماکن متبرکه می‌شوند، این وضعیت بهترین فرصت است برای اینکه ما به ارتباط معنوی مردم با امامزادگان بسنده نکنیم و در بعد معرفتی آموزه‌‌های اهل ‌بیت علیهم‌السلام را در قالب هنر و بیانی روشن به همگان ارائه کنیم.

عضو خبرگان رهبری به تلاش همه‌جانبه دشمن در تخریب معارف اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان از تمام ابزار و امکانات برای تبلیغات علیه تعالیم ناب اسلام استفاده می‌کنند، ما نیز باید با شیوه‌های جدید و هنرمندانه بتوانیم ایده‌های دینی را به جامعه امروز منتقل کنیم و از این امکانات در آبادانی احکام دینی استفاده کنیم.

وی حضور آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها را در فعالیت‌های فرهنگی ضروری دانست و گفت: آستان مقدس قم در عرصه‌هایی هم که برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی محدودیت دارد، می‌تواند با نظارت بر آن‌ها، کارها را اداره کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در ادامه به نقش آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در معرفی حوزه اشاره کرد و گفت: از ظرفیت گسترده آستان مقدس قم می‌توان برای معرفی حوزه استفاده کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdxf0f.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما