شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 13187
با شعار یاس نبوی از 20 تا 26 فروردین صورت می‌گیرد:

اعزام هزار مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام بالغ بر هزار مبلغ از بیستم تا بیست و ششم فروردین با شعار یاس نبوی خبر داد.
اعزام هزار مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد شعبانی با اشاره به اعزام مبلغ در ایام نوروز و فاطمیه اظهار کرد: ۷۰۰ مبلغ در طرح آرامش بهاری و ۳۰۰ نفر به صورت تبرئی در ایام نوروز به تبلیغ اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ در ایام فاطمیه بر اساس نیاز و تقاضای استان‌ها صورت می‌گیرد تا مبلغان به تبلیغ در زمینه ویژگی‌های حضرت زهرا(س) بپردازند.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: ۹ هزار پرونده اعزام مبلغ در سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل شده که از این تعداد ۶ هزار نفر فعال هستند.

وی از اعزام بالغ بر هزار نفر مبلغ با شعار یاس نبوی در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: این مبلغان از ۲۰ تا ۲۶ فروردین اعزام می‌شوند و در امامزاده‌ها و برخی از مساجد به تبلیغ می‌پردازند.

شعبانی عنوان داشت: برگزاری منبر، سخنرانی، روضه‌خوانی و خیمه‌های معرفت از جمله فعالیت‌های مبلغان در ایام فاطمیه است.

وی یادآور شد: مبلغان در مدت تبلیغ خود به آشنایی جامعه با فرهنگ فاطمی، جایگاه فاطمه در دفاع از ولایت امیر المؤمنان(ع) و دفاع از ولایت با محوریت خطبه حضرت زهرا(س) می‌پردازند.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تفاوت تبلیغ در ایام فاطمیه سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: روش تبلیغ در سال گذشته به صورت تبلیغ چهره به چهره صورت می‌گرفت ولی امسال بیشتر تمرکز برنامه‌ها روی خیمه‌های معرفت است.

وی خاطرنشان کرد: امسال خیمه‌های معرفت در کل کشور به خوبی درخشیدند و برای نخستین بار خیمه‌های معرفت به منظور تبلیغ دین در تخت جمشید برپا شد.

شعبانی یادآور شد: مبلغان از اعزام در سخت‌ترین شرایط استقبال می‌کنند و تاکنون مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

وی با اشاره به مباحث ارائه شده در خیمه‌های معرفتی گفت: مشاوره خانواده، مشاوره جوانان، پاسخ به شبهات، مسائل شرعی و فقهی، کار با کودکان و نوجوانان و سخنرانی چند رسانه‌ای با دستگاه‌های پیشرفته را از جمله مباحث مطرح شده در این خیمه‌ها است.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه به تخصصی کردن امر تبلیغ اشاره کرد و افزود: در نظر داریم در زمینه وقف کلاس‌هایی پس از ایام فاطمیه برگزار کنیم تا مبلغان بتوانند در این زمینه به صورت تخصصی به فعالیت بپردازند.

وی عنوان داشت: تبلیغ ویژه کودکان و نوجوانان به منظور تخصصی‌سازی امر تبلیغ در اولویت قرار گرفته و در مرحله دیگر مشاوره و روانشناسی تخصصی در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjavev.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما