يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 13215
استاندار قم عنوان کرد:

سال 92 سال پیشرفت و شکوه ملت ایران

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به حرکت رو به جلو ملت بزرگ ایران در سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: امیدواریم بر اساس فرمایشات رهبرفرزانه انقلاب سال 92 عرصه ای برای پیشرفت، عزت و شکوه روزافزون ملت ایران باشد.
کرم رضا پیربابایی استاندار قم، نوروز92
کرم رضا پیربابایی استاندار قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی در اولین جلسه شورای اداری استان قم در سال ۹۲ با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: چنین نامگذاری مسولیت همه افراد جامعه را سنگین کرده است.

وی با بیان این که نامگذاری برای هر سال از سوی مقام معظم رهبری از اقدامات ارزشمندی است که با یک رویکرد مثبت انجام می شود، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود.

استاندار قم با تاکید بر تدارک برنامه های عملیاتی در زمینه شعار سال در استان، افزود: با توجه به جایگاه و نقش تعیین کننده قم در مباحث ملی، باید تلاش شود به عنوان یک استان موفق در سطح کشور معرفی شده و در این میان نقش شوراها و کارگروه‌های استانی باید مشخص شود.

پیریایی با بیان اینکه مجموعه فعالیت‌های همه دستگاه‌ها و شوراهای استانی موجب تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی خواهد شد گفت: آحاد مدیران و اقشار ملزم به حرکت در مسیر تحقق منویات رهبری بوده و هر فرد و نهادی باید نسبت به وظیفه و جایگاه خود در این چرخه اگاه باشد.

وی با اشاره به این که باید فضای استان باید همسو با حماسه سیاسی و اقتصادی باشد، از برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری سه همایش بزرگ اقتصادی در سال ۹۲ خبر داد و گفت: در سال جاری شاهد برگزاری سه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم خواهیم بود که نخستین همایش در اواخر این هفته برگزار می‌شود.

استاندار قم ادامه داد: همه دستگاه‌ها به ویژه اداراتی که به طور ذاتی در حوزه امور اقتصادی فعالیت دارند باید تلاش مضاعفی را در راستای تحقق حماسه اقتصادی داشته باشند.

پیریایی با تاکید بر شکل گیری چارچوب‌ها و قالب‌های توسعه استان قم در مسیر تحقق شعار سال گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به همه شرایط موجود شعار سال را تعیین می‌کنند و به یقین اقتصاد مقاومتی را هم در زمینه خلق حماسه اقتصادی در نظر گرفته‌اند به این معنا که مسئولان و مدیران کشور باید محدودیت‌ها را پشت سر گذاشته و به شرایط ایده‌آل برسند.

استاندار قم با اشاره به اهمیت موضوع حماسه سیاسی، انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سال جاری را از مصادیق مهم حماسه سیاسی عنوان و خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما فراهم کردن زمینه های حضور آگاهانه و مشارکت بالای مردم قم در عرصه انتخابات است و در این میان هر نهاد و دستگاهی باید وظایف و نقش خود را بشناسد و در همان مسیر گام بردارد.

وی با اشاره به این که مشارکت بالا در انتخابات زمینه ساز تحقق حماسی سیاسی است گفت: یکی از زمینه‌هایی که به حضور حداکثری مردمی کمک می‌کند، ویژگی‌های ذاتی استان قم است زیرا ملت ایران گوش به فرمان رهبری و مراجع تقلید هستند و قم در واقع مردم ایران را به حضور گسترده در انتخابات تشویق خواهد کرد.

پیریایی با تاکید بر تبیین ابعاد و اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: همه رسانه‌ها و کسانی که تریبونی در اختیار دارند باید برای زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcbs5b8.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما