دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 13224
دهناد عنوان کرد:

انتظار سرمایه گذاری پنج میلیارد تومانی از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم داریم

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی استانداری قم ضمن اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم گفت: پس از برگزاری این همایش انتظار سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی سرمایه گذاران را در استانمان داریم.
انتظار سرمایه گذاری پنج میلیارد تومانی از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم داریم
به گزارش قم نیوز، سید رضا دهناد در نشست مطبوعاتی پیرامون همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در قم اظهار داشت: استان قم از منظر های مختلف حائز اهمیت است و با توجه به نامگذاری سال جدید ما در راستای تحقق عملی این شعار به دستور استاندار قرارداده شد تا اقدام عملی انجام شود .

وی ادامه داد: در کشور ما و البته در استان قم منابع مالی مهمی وجود دارد که باید برای هدایت این منابع در بخش های عمرانی استفاده کنیم، ما بخش های مختلف را مکلف کردیم که پروژه هایی که بخش خصوصی ما می تواند ورود پیدا کند.

معاون برنامه ریزی استاندار قم گفت: از مزیت های این استان می توان به وجود شهرک های صنعتی مناسب این استان، نزدیکی به محورهای اصلی، نزدیکی به فرودگاه امام خمینی( ره) اشاره کرد که در مجموع استان قم را برای سرمایه گذاری مهیا کرده است و حمایت های بخش های مختلف هم این بسترها را ایجاده کرده است.

بانک‌ها و شهرک های صنعتی استان قم همکاری لازم را با سرماه گذاران خواهند داشت
وی افزود: تسهیلات ویژه ای نیز برای این پروژه ها در نظر گرفته می شود، بانک های استان و شهرک های صنعتی نیز در این زمینه همکاری لازم را با سرمایه گذاران خواهند داشت.

دهناد تاکید کرد: پس از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم انتظار سرمایه گذاری پنج میلیارد تومانی در این استان داریم، وبرنامه های این همایش با همکاری شهرداری قم درحال انجام است.

وی در این باره گفت: در این همایش پروژه ها معرفی می شوند و بعد از همایش تفاهم نامه ای با متقاضیان سرمایه گذاری در این استان امضا می شود، همچنین دبیرخانه دائمی این همایش فعالیتی متناوب دارد و پس از ۲ روز برگزاری همایش تمام نمی شود.

بهبود محیط زیست و گردشگری قم از اهداف ما است
معاون استاندار قم با بیان این که فراخوان ما برای شرکت در این همایش برای مخاطبان خاص سرمایه گذاری که شناسایی شده اند و مخاطبان در نظر گرفته شده است، گفت: بحث توجه به سرمایه گذاری برای گردشگری و بهبود محیط زیست استان از برنامه های مهمی است که ما مد نظر داریم.

دهناد ادامه داد: در سه دهه گذشته حدود ۱۰ هزار هکتار باغ اطراف قم به دلیل توسعه این شهر تغییر کاربری دادند و هم اکنون طرح هایی را در نظر داریم تا جنگل های جایگزین ایجاد کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcba5b8.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما