شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 1326
خبرهایی از دیدار صبا و ارژن در قم؛

غیبت ملی‌پوش صبا و تلاش برای رسیدن به رتبه دوم جدول

قم نيوز : قم نیوز: ورود بازیکنان ارژن فارس به قم، تمرین صبا در سالن شهید حیدریان، خاطره تلخ ارژن فارس از آخرین بازی در قم و غیبت ملی‌پوش فوتسال در ترکیب صبای قم از مهم‌ترین خبرهای بازی فرداشب صبای قم و ارژن فارس است.
غیبت ملی‌پوش صبا و تلاش برای رسیدن به رتبه دوم جدول
به گزارش قم نیوز، کاروان تیم فوتسال ارژن فارس امروز وارد قم می‌شود تا بازیکنان این تیم خود را برای دیدار حساس فردا شب با صبای قم در هفته نهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آماده کنند.

 تمرین صبا در سالن شهید حیدریان قم
بازیکنان تیم فوتسال صبای قم امشب آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با ارژن فارس برگزار می‌کنند.

با توجه به اینکه بر اساس زمان مسابقه، جدال حساس دو تیم صبای قم و ارژن فارس از ساعت ۱۶ عصر یکشنبه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، به همین دلیل کادر فنی صبای قم آخرین تمرین تیمشان را امشب در این سالن برنامه‌ریزی کرده‌اند تا صبایی‌ها در صورت توقف ماهان مقابل گیتی پسند و برتری مقابل ارژن فارس به مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کنند.

 خاطره تلخ ارژن فارس از آخرین بازی در قم
فوتسالیست‌های تیم ارژن فارس نماینده شیراز در لیگ سیزدهم، از آخرین بازی خود در شهر مقدس قم مقابل تیم صبا خاطره خوشی ندارند.

بازیکنان ارژن فارس آخرین بازی در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ برتر در قم برابر تیم صبای قم قرار گرفتند که در آن دیدار که در سالن ورزشی کارگران قم برگزار شد، در نهایت با نتیجه عجیب و سنگین پنج بر دو مقابل میزبان خود صبای قم تن به شکست دادند.

این در حالی است که در آن مسابقه نماینده فوتسال قم با نام کیش ایر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشت و بعد از اینکه در بازی رفت مقابل ارژن فارس تن به شکست داد، در دیدار برگشت با اقتدار از سد حریف خود گذشت.

 غیبت ملی‌پوش فوتسال در ترکیب صبای قم
ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم در بازی حساس فردا شب یکی از غایبان سرشناس تیمش مقابل ارژن فارس خواهد بود.

این بازیکن که در دیدار هفته هفتم تیمش مقابل دبیری تبریز در ترکیب اصلی صبای قم بازی کرد، در آن مسابقه با آسیب دیدگی شدیدی رو به رو شد و علاوه بر این دیدار بازی هفته گذشته مقابل حفاری اهواز را نیز از دست داد اما اکنون به شرایط آمادگی رسیده است و به احتمال فراوان در دیدار حساس با فولاد ماهان سپاهان اصفهان بازی خواهد کرد.

 بازگشت کوهستانی به ترکیب صبای قم
بازیکن کلیدی و گلزن تیم فوتسال صبای قم بعد از چند هفته به ترکیب تیمش در دیدار با تیم فوتبال ارژن فارس باز خواهد گشت.

این بازیکن محمد کوهستانی است که در دیدار هفته نهم لیگ سیزدهم برابر تیم فوتسال ارژن فارس به میدان خواهد رفت زیرا این بازیکن به دلیل شکستگی دست در چند مسابقه این فصل نتوانست در ترکیب اصلی صبای قم قرار بگیرد ولی در این مسابقه به میدان می‌رود تا صبای قم را در راه کسب هشتمین پیروزی خود در لیگ این فصل همراهی کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.x0f2yt0s9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما