شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 13349
مرفاوی در جمع خبرنگاران:

برابر سایپا شایسته پیروزی بودیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار خانگی هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل سایپا البرز شایسته برد بودیم.
برابر سایپا شایسته پیروزی بودیم
به گزارش قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی بعد از پایان بازی تیمش با سایپا البرز در بازی برگشت از دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم که به برتری صبا انجامید، تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود و به نظر من تیم ما با توجه به اینکه هماهنگ بازی کرد و توانست اهداف تاکتیکی را خوب اجرا کند به برتری دست یافت.

وی ادامه داد: در واقع ما این هفته با بحران بزرگی به نام کمبود بازیکن مواجه هستیم چون از لحظه ای که تیم را تحویل گرفته ام هر هفته ما چند بازیکن کلیدی و اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم و مشکلات زیادی را تحمل می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: ما در خط دفاعی بازیکنانی مانند سهراب بختیاری زاده و مجید حیدری را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و در خط حمله هم کریم اسلامی و ایمان رزاقی راد محروم و مصدوم بودند اما بازیکنان جایگزین خوب عمل کردند.

وی اضافه کرد: ما در هفته قبل که در دیداری خارج از خانه از سی و یکمین هفته لیگ دوازدهم میهمان تیم فوتبال فولاد خوزستان بودیم بازی بسیار خوبی ارائه کرده بودیم و توانستیم حتی دو بار از تیم حریف پیش بیافتیم و در آستانه کسب پیروزی قرار بگیریم، حالا همان بازی خوب را مقابل سایپا البرز نشان دادیم.

مرفاوی با بیان اینکه پیروزی ما در این دیدار اهمیت بسیار زیادی داشت، تاکید کرد: می دانم که شاید در جدول رده بندی خیلی بالاتر نرویم اما همین که بتوانیم پیروز شویم، شخصیت بالای تیمی خود را نشان داده ایم چون ما متعلق به قم و مردم قم هستیم و برای سربلندی آنها باید تلاش کنیم.

وی عنوان داشت: حملات بسیار خوبی را بر روی دروازه تیم سایپا البرز طراحی کردیم، البته ما در نیمه نخست در برخی از دقایق بازی خوب نبودیم اما هر چه به لحظات پایانی این نیمه نزدیک تر شدیم بهتر عمل کردیم و در نیمه دوم نیز دیدید که نبض بازی را در دست گرفتیم و به گل برتری دست یافتیم.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری دو بر یک در دیداری خانگی از هفته سی و دوم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس دهمین برد این فصل خود را کسب کرد و با دو پله صعود با ۴۴ امتیاز به مکان هشتم رفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjhtev.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

d
چرا در مورد آتش سوزی کارخانه پوشال مبارک آباد که 16 ساعت خاموشی آن طول کشید چیزی ننوشته اید