پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 13464
وفایی خبر داد:

ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در بوستان‌های سطح شهر قم خبر داد.
ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهر
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفایی اظهار داشت: ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در بوستان‌های سطح شهر با هدف تشویق مردم به ورزش صبحگاهی، افزایش نشاط شهروندی و ارتقاء جایگاه ورزش در بین شهروندان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در بوستان‌ها از شهروندان نظرسنجی صورت گرفته و متناسب با نیازهای آنان برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است، بیان داشت: در این خصوص مربیانی جهت ارائه مشاوره و آموزش تمرینات صبحگاهی در بوستان‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، تصریح کرد: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی به صورت آزمایشی در بوستان‌های لاله، بنیادی، علوی و بوستان نرگس(ویژه بانوان) در حال حاضر، دایر می‌باشد.

وی همچنین یکی دیگر از اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در ترویج فرهنگ ورزش را، نصب بنر های آموزشی در مسیر پارک ها ذکر کرد و گفت: این بنرهای آموزشی نصب شده می‌تواند راهنمایی لازم جهت ورزش را در زمان عدم حضور مربی به ورزشکاران داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم همچنین از تهیه و توزیع بروشورهای مرتبط با آموزش مباحث ورزشی خبر داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ورزش تبلیغات محیطی نیز پیش بینی شده است.

وفایی برگزاری مسابقات و قرعه کشی ماهیانه را از پارامترهای تشویقی در نظر گرفته شده برای تشویق شهروندان دانست.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه ترویج ورزش در بین شهروندان گفت: ارائه آموزش‌های لازم پیرامون توسعه ورزش‌های عمومی در بین شهروندان می‌تواند نقش مهمی داشته باشد که به همین منظور درسازمان پیوست فرهنگی را متناسب با مقوله‌های فرهنگی در نظر گرفته‌ایم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در پایان با بیان اینکه در برخی بوستان ها جایگاه های محصور ویژه بانوان در نظر گرفته شده است تا با اطمینان به تمرینات ورزشی بپردازد، افزود: این اقدام در برخی بوستان ها از جمله لاله و بنیادی صورت گرفته و در سایر بوستان ها نیز به تدریج عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchkknz.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما