چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : 13563
با حضور سردار نقدی؛

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم گردهم آمدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان قم در جلسه شورای اداری این استان با حضور سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گردهم آمدند.
مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم گردهم آمدند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، هفتمین جلسه شورای اداری استان قم ظهر امروز در تالار معصومیه استانداری به منظور بررسی راهکارهای تقویت اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

معاونان استاندار قم، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج، مسئولان رده‌های اقشاری و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قم در این مراسم حضور داشتند.

علی‌اکبر مرتضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اهمیت فعالیت بسیج در جامعه اسلامی تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف کشور حضور پر شوری داشته است.

سردار مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز بیان اینکه بسیجیان در مجموعه ظرف سپاه با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در اردوهای سازندگی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی اقدامات تاثیرگذاری داشته‌اند، ابراز کرد: در استان قم با کمک نواحی سه گانه بسیج و رده‌های اقشاری اردوهای یک روزه الی ۱۴ روزه را با حضور ۶۳ هزار نفر و ۸۶ پروژه و یک نیم میلیارد تومان انجام شده است.

همچنین حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: مسئولان استانی باید با بسیج و سپاه در راستای ایجاد بسترهای اقتصاد مقاومتی همکاری مناسبی داشته باشند.

مهندس ابراهیم عزیزی، ریئس سازمان بسیج سازندگی کشور نیر با بیان اینکه در سال گذشته ۵۶۰ واحد مقاومتی در قم احداث شده است، عنوان کرد: در سال جاری نیز با تخصص اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ۷۶۰ واحد مقاومتی در قم احداث خواهد شد.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان این جلسه از افزایش تولید به عنوان ستون فقرات اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود: قوانینی که مانع از افزایش تولید در کشور خواهد شد باید حذف شود.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdchxmnz.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما