يکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 1378
از 24 آبان؛

جودوکاران قمی دومین حضور در لیگ را تجربه می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: جودوکاران قمی از هفته آینده دومین حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند.
جودوکاران قمی دومین حضور در لیگ را تجربه می‌کنند
به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه مسابقات لیگ‌های دسته‌های برتر و دسته اول جودو باشگاه‌های کشور قرعه کشی شد، این مسابقات نسبت به تاریخ قبلی که فدراسیون جودو برای آغاز آن در نظر گرفته بود، چهار روز به تعویق افتاد.

بدین ترتیب تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته‌های‌های برتر و اول جودو باشگاه‌های کشور در فصل جدید این پیکارها، از روز سه شنبه ۲۴ آبان‌ماه در تهران در هفته نخست مسابقات خود به مصاف حریفان می‌روند.

با برگزاری آیین قرعه کشی مسابقات جودوی لیگ‌های برتر و دسته اول جودو باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون جودو و کوراش قرار شد این دوره از مسابقات قرار است با حضور هفت تیم در لیگ برتر و ۱۱ تیم در لیگ دسته اول برگزار شود.

بدین ترتیب تیم‌های جودو گاز فجر جم، استقلال ایران، هتل ملک چالوس، شهدای خوزستان، تربیت خراسان شمالی، نفت مسجد سلیمان و صنایع غذایی مهرام ۷ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته برتر جودو باشگاه‌های کشور خواهند بود.

این در حالی است که چندی پیش تیم نیروی زمینی بعد از پایان مرخصی یک‌ساله از لیگ، آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرده بود اما با تصمیم مسئولان این تیم و موافقت فدراسیون جودو و کوراش قرار است این تیم در لیگ دسته اول شرکت کند.

دلیل این تصمیم استفاده از جودوکاران سرباز وظیفه عنوان شده است زیرا برای حضور پرقدرت در لیگ برتر نیاز بود جودوکاران غیر سرباز جذب این تیم شود که گویا در شرایط کنونی مسئولان نیروی زمینی تصمیم گرفتند سرمایه گذاری خود را روی نیروهای سرباز وظیفه متمرکز کنند.

این در حالی است که ۱۱ تیم جودو پالایش گاز ایلام، جوانان استقلال ایران، نیروی زمینی ارتش، چای گلدان شهرری، پاسارگاد قم، هیئت جودوی بوشهر، هیئت جودوی زنجان، هیئت جودوی قزوین، ایران خودروی آذربایجان شرقی، تله‌کابین یزد و هیئت جودوی همدان در لیگ دسته اول به رقابت خواهند پرداخت.

پیش از این قرار بود مسابقات لیگ‌های دسته برتر و دسته اول جودو کشور از روز ۲۰ آبان آغاز شود که با چهار روز تاخیر این دوره از پیکارها از روز سه شنبه ۲۴ آبان‌ماه سال جاری همزمان با عید سعید غدیر خم در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز خواهد شد.

جودوکاران تیم هیئت قم در حالی امسال در مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند که سال گذشته نخستین بار حضور در این پیکارها را تجربه کردند تا جودو قم توانمندی خود را بخش مبارزه نیز همانند بخش کاتا نشان دهد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.0n6k49nea5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما