سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 14010
استاندار قم خبر داد:

تصویب ۸۳۲ طرح كشاورزی در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از تصویب ۸۳۲ طرح كشاورزی و دامپروری به ارزش بالغ بر ۹۰۰میلیارد ریال در قم خبر داد و گفت: بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار، از محل تسهیلات بانكی توسعه بخش كشاورزی است.
تصویب ۸۳۲ طرح كشاورزی در قم
به گزارش قم نیوز، كرم رضا پیریایی در جلسه ستاد توسعه بخش كشاورزی استان طی سخنانی اظهار داشت: از ۲۷۴ میلیارد تومان سهم استان از اعتبارات صندوق ملی توسعه كشاورزی، تاكنون بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان پرداختی صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش جدی دستگاه های دست اندركار توسعه بخش محوری كشاورزی، لزوم زمانبندی مناسب برای جذب و پرداخت باقیمانده تعهد استان در این بخش را خواستار شد و افزود: برای تسریع در تخصیص و جذب مطالبات بانك های استان از صندوق ملی توسعه بخش كشاورزی، باید پیگیری های جدی و لازم صورت پذیرد.

رییس ستاد توسعه بخش كشاورزی استان با بیان این كه تعداد طرح های تصویبی باید بیش از رقم مصوب استان پیش بینی شوند، گفت: طرح های متقاضیان باید با در نظر گرفتن اولویت ها و با نهایت دقت بررسی و تصویب شوند. پیریایی همچنین با تاكید بر ضرورت تشكیل نشست های مشترك دستگاه ها با بانك های عامل برای پایش و مرور طرح های ارسالی به بانك ها، افزود: اجرای این طرح ها رونق تولید، اشتغال و توسعه بخش كشاورزی استان را به دنبال خواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به تصویب۸۳۲ طرح كشاورزی به ارزش بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال در جلسه امروز ستاد تصریح كرد: این طرح ها كه بیش از۸۱۰میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانكی و در زمینه های مختلف كشاورزی و دامپروری است، زمینه اشتغال ۱۳۱۸ نفر در استان را فراهم خواهند كرد

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcfxxdy.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما