پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 14098
منبع : قم نیوز
در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شد

حزب‌الله الگو و نماد مقاومت و پایداری است/ روز قدس اعلان دوباره همبستگی مردم ایران با حزب‌الله

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن حزب‌الله لبنان، از مردم ایران خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس، نسبت به محکوم کردن این حرکت اتحادیه اروپا اقدام کنند.
حزب‌الله الگو و نماد مقاومت و پایداری است/ روز قدس اعلان دوباره همبستگی مردم ایران با حزب‌الله
به گزارش قم نیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای، با محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن حزب‌الله لبنان، از مردم ایران خواست تا برای اعتراض به این عمل ناعادلانه اتحادیه اروپا، در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

متن این بیانیه به‌شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
اقدام نابخردانه و غیرمنطقی اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن نیروی مقاومت حزب‌الله، سند روشن دیگری در پیروی این اتحادیه از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و رواج بی‌عدالتی و برخوردهای دوگانه در جهان امروز است.

اتحادیه اروپا در حالی حزب‌‌الله لبنان را تروریست می‌نامد که متهم ردیف اول اقدامات تروریستی در جهان یعنی رژیم صهیونیستی را در مصونیت و حمایت کامل قرار داده است.

حزب‌الله که الگو و نماد مقاومت و پایداری است، با توکل به خدای بزرگ و حمایت‌های گسترده مردمی بارها توانسته است چهارمین ارتش تجاوزگر دنیا را به زانو در‌آورد و معادلات نظامی منطقه را برهم زند، لذا دشمنان زخم خورده جهان اسلام بنا دارند این قدرت شکست‌ناپذیر را از این طریق به زانو در‌آورند!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکومیت و تقبیح شدید این اقدام اروپا، از مردم شریف ایران و جهان اسلام می‌خواهد با راهپیمایی گسترده خود در روز جهانی قدس، پاسخ این تصمیم ظالمانه را بدهند و همبستگی خود را با ملت‌ شریف لبنان و آزادی خواهان جهان در حمایت از نیروی مقاومت اسلامی و این حزب پرافتخار و رهبری باصلابت آن سیدحسن نصر‌الله اعلام نمایند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcbwgb8.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما