قم نيوز : قم نیوز: همزمان با آخرین روز جمعه ماه رمضان مراجع تقلید و مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حماسه ی دیگر را آفریدند.
حاشیه‌های راهپیمایی روز قدس در قم: از گرمای 44 درجه تا عکس‌های رییس جمهور منتخب
به گزارش قم نیوز، امسال طبق سنت هر ساله مردم روزه دار قم از ساعاتی پیش از شروع راهپیمایی در مسیرهای راهپیمایی حاضر شدند و با فریادهای خود آزادی قدس را فریاد زدند.
راهپیمایی روز قدس قم با حضور چشمگیر مراجع تقلید، علمای و طلای حوزه علمیه قم همراه بود و مراجع با حضور در مسیرهای راهپیمایی فریاد آزادی قدس را سر دادند.

آیت الله نوری همدانی: تمام مستکبرین در برابر حرکت مستضعفین مجبور به سقوط هستند

آیت الله نوری همدانی با حضور در راهپیمایی روز قدس، این روز را روز اسلام دانست و افزود: تمام مستکبرین در برابر حرکت مستضعفین مجبور به سقوط هستند و پیام راهپیمایی روز قدس آزادی فلسطین و سقوط اسرائیل است و شکست اسرائیل برای ما روشن است.
همچنین آیت الله نوری همدانی در مسیر راهپیمایی فریاد القدس لنا و مرگ بر آمریکا را سر دادند.

آیت الله مکارم شیرازی: و استکبار با این راهپیمایی می‌فهمد که مردم فلسطین تنها نیستند
همچنین در ادامه مسیر راهپیمایی آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به حضور مردم در روز قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان اسرائیل و دلگرمی برای مردم فلسطین است و استکبار با این راهپیمایی می‌فهمد که مردم فلسطین تنها نیستند.
وی اضافه کرد: شرکت مردم روزه دار با زبان روزه در راهپمایی، اجر مضائفی را به همراه دارد.

آیت الله‌هاشمی شاهرودی: روز قدس فرصت خوبی است تا مسلمانان اعتراض خود را به رژیم صهیونیستی نشان دهند
آیت الله‌هاشمی شاهرودی نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس این راهپیمایی را فریاد اعتراض ملت‌های مسلمانان بر ضد آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: این راهپیمایی فرصت خوبی است تا ملت‌های مسلمان اعتراض خود را به این مسائل نشان بدهند و فریاد انزجار از اسرائیل سر دهند.

آیت الله حسینی بوشهری: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است
آیت الله حسینی بوشهری نیز با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت‌های مسلمان آزاده در سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده اند، و این نشان از این دارد که این ملت‌ها، پیروزی قطعی مردم فلسطین را اراده کرده اند.
وی ادامه داد: به لطف خدا و پایمردی مردم مسلمان و آزاده جهان، رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران: شرکت پر شور روحانیت نشانه حمایت ایشان از آرمان فلسطین است
حجت الاسلام جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هم در حاشیه راهپیمایی روز قدس، این روز را نشانه پشتیبانی روحانیت از مردم فلسطین دانست و افزود: روحانیت مبارز شیعه، همواره از آرمان قدس شریف دفاع کرده و دفاع خواهد کرد، زیرا قدس در قلب ملت اسلامی جای دارد.
وی اضافه کرد: حضور مردم با زبان روزه در راهپیمایی و دفاع آنها از آرمان قدس، نشانه بصیرت مردم ایران اسلامی است.

آیت الله کعبی: روز قدس، روز همگرایی و هم افزایی امت اسلامی است
آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیام‌های روز قدس اظهار کرد: روز قدس، روز همگرایی و هم افزایی امت اسلامی است و دریای خروشان مردم که در سراسر جهان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند، نوید آزادی زودهنگام قدس را می‌دهد.
وی ادامه داد: روز قدس، سامانه روابط بین المللی و حضور بین المللی امت اسلامی در صحنه است و باید آن را جدی بگیریم.

رئیس سازمان بازرسی کشور : ۳۴ سال است که امواج خروشان مردم در دفاع از قدس جاری است
حجت الاسلام پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه انقلاب اسلامی را مبدا تحولی بزرگ در موضوع فلسطین دانست و افزود: انقلاب اسلامی، یک انقلاب جهانی بود و امام خمینی با برداشتن پرچم وحدت اسلامی یک حرکت منطقه ای را ایجاد کردند و پرچم جهانی قدس و فلسطین را هم برداشتند.
وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی حرکت عملی برای جلوگیری از سیل صهیونیسم آغاز شد و ۳۴ سال است که امواج خروشان مردم در دفاع از قدس پی در پی در ایران اسلامی در جریان است.

حاشیه‌های راهپیمایی روز قدس در قم / از گرمای ۴۴ درجه تا عکس‌های رییس جمهور منتخب
امروز با وجود گرمای زیاد مردم قم گروه گروه در راهپیمایی حضور داشتند و با وجود رسیدن دمای قم به ۴۴ درجه مردم در زیر نور خورشید پس از راهپیمایی روز قدس در نماز جمعه حضور داشتد و صف نمازگزاران علاوه بر شبستان امام خمینی به خیابان ارم نیز کشیده شده بود.
همچنین در راهپیمایی پوسترهای سخنان حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب در خصوص قدس و راهپیمایی روز قدس را در دست داشتند.
مردم قم فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را سر دادند و آزادی قدس و وحدت امت اسلامی را درخواست کردند. و پرچم‌های جمهوری اسلامی، فلسطین و حزب الله را بر دوش داشتند.
حضور جانبازان، کودکان و سالخوردگان در راهپیمایی روز قدس قابل توجه بود و همچنین زائرین خارجی حرم حضرت معصومه با مشاهده راهپیمایی روز قدس به مردم پیوستند و فریاد آزادی قدس را سر دادند.
طلبه‌های جامعه المصطفی با پوسترهای مقام معظم رهبری و فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند.
مردم قم در پاسخ به اقدام اتحادیه اروپا در تروریست اعلام کردن حزب الله، پرچم‌های این جنبش را بر دوش داشتند و شعارهایی را بر ضد اتحادیه اروپا سر دادند.
در راهپیمایی امروز فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب، شهردار قم و مسئولین دستگاه‌های مختلف استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام /۱16/
https://qomnews.ir/vdcfxtdy.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما