سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 14200
در قم اجرا شد

طرح تذکر لسانی در مناطق مختلف

قم نيوز : قم نیوز: طرح تذکر لسانی با حضور جمعی از آمران به معروف و ناهیان از منکر تشکل‌های مردمی در ۱۰ منطقه شهری قم اجرا شد.
طرح تذکر لسانی در مناطق مختلف
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم، حجت‌الاسلام مجید بیک زاده مسئول اجرای این طرح در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر استان، انسجام و اخلاص را از مهم‌ترین ویژگی های آمران به معروف و ناهیان از منکر دانست.

وی تاکید کرد: با احیای تذکر لسانی در جامعه، دیگر جایی برای ظهور و بروز منکرات نخواهد بود و زشتی‌ها و ناپاکی‌ها از جامعه زدوده می شود.

حجت‌الاسلام بیک زاده با اشاره به سازماندهی نیروهای مردمی تذکر لسانی در 10 منطقه شهری قم، همکاری و حمایت همه مردم را از همنوعان خود خواستار شد و گفت: انتظار می‌رود اگر کسی امر به معروف و نهی از منکر انجام داد و احیانا مورد تاثیر واقع نشد مردم نیز به حمایت از امر به معروف و نهی از منکر با تکرار تذکر لسانی به فرد خاطی، فضای منکرات را از بین ببرند و موجب دلگرمی آمران به معروف شوند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgzx9q.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

عباس
در شهری که ناهی از منکر را تحت فشار و پیگرد قرار می دهند این جلسات به چه درد می خورد؟!
امروزه اگر نهی از منکر کنی نه تنها کسی بهت اهمیت نداده و همراهی نمی کند بلکه از قدرت های مختلف برای انهدامت کمک نیز گرفته می شود. من به جرم نهی از منکر امروزه برایم پرونده سازی کرده و تحت فشار قانونی هستم. نظر آقای بیک زاده چیست؟
تنهای تنها هستم.
قابل توجه نیروی انتظامی و قضات محترم و مسئولین
مقام معظم رهبری:
به من نامه می نویسند، بعضی تلفن می كنند و می گویند ما نهی از منكر می كنیم اما مامورین رسمی، طرف ما را نمی گیرند ؛ طرف فرد مقابل را می گیرند. من عرض می كنم مامورین رسمی چه مامورین انتظامی و چه مامورین قضایی حق ندارند از مجرم دفاع بكنند. مأمورین باید از آمر و ناهی شرع، دفاع بکنند. دستگاه حكومت ما باید از آمر و ناهی از منكر دفاع بكنند، این وظیفه است.