پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 14242
مدیر تیم فوتسال صبای قم:

بازیکنان صبا آماده درخشش در تیم ملی فوتسال هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: بازیکنان صبا با شرایط روحی و جسمی بسیار خوبی که دارند آماده درخشش در ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی‌های آسیایی هستند.
تیم فوتسال صبای قم
تیم فوتسال صبای قم
به گزارش قم نیوز، ناصر شریفی بیان کرد: دو بازیکن تیم فوتسال صبای قم در سفر تیم ملی فوتسال کشورمان به شرق آسیا این تیم را همراهی می‌کنند و مطمئنم که فوتسالیست‌های صبا در این بازی‌ها می‌درخشند.
 
وی ادامه داد: تیم صبای قم در بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام بازی‌های بسیار خوب و فنی توجه بسیاری از کارشناسان فوتسال و به خصوص کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کرده و حالا دو تن از آن‌ها همراه تیم ملی در بازی‌های سالنی آسیا هستند.
 
مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: بعد از بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتسال سه بازیکن از صبای قم به تیم ملی فوتسال دعوت شدند که این بازیکنان علیرضا وفایی، ابوالقاسم اروجی و علی اصغر حسن زاده هستند و حالا حسن‌زاده و وفایی تیم ملی را در این سفر همراهی می‌کنند.
 
وی یاد آور شد: تیم ملی فوتسال کشورمان دو رویداد مهم را پیش‌رو دارد که نخستین میدان مهم برای این تیم مسابقات فوتسال تورنمنت بین المللی چین است که از امروز آغاز می‌شود و بعد از آن تیم ملی راهی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا می‌شود.
 
شریفی با بیان اینکه اطمینان دارم که بازیکنان تیم صبای قم در دیدار با تیم ملی روسیه در نخستین بازی تیم ملی خواهند درخشید تصریح کرد: آن‌ها در دو بازی تیم ملی مقابل ازبکستان بازی‌های بسیار خوبی از خود نشان دادند و مطمئنم که از ابزار موفقیت تیم ملی در قهرمانی آسیا خواهند بود.
 
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان در راه کسب آمادگی برای بازی‌های سالنی آسیا راهی رقابت‌های تورنمنت بین المللی چین شده است و در نخستین بازی خود در چارچوب این مسابقات برابر تیم ملی فوتسال روسیه به میدان می‌رود.
 
مدیر تیم فوتسال صبای قم با بیان اینکه همواره پیگیر وضعیت بازیکنان ملی پوش خود هستیم، اضافه کرد: تورنمنت چهارجانبه فوتسال چین در حالی با حضور کشورهای چین، ایران، روسیه و هلند برگزار می‌شود که علیرضا سهرابی از ایران به عنوان داور در این دوره از بازی‌ها قضاوت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه سهرابی به همراه سه داور از کشورهای چین، هلند و روسیه در تورنمنت چهارجانبه فوتسال قضاوت می‌کنند، یاد آور شد: بازی‌های تیم ملی در این تورنمنت به ترتیب از بیست و سوم تا بیست و پنجم خرداد با روسیه، هلند و چین خواهد بود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcciiqs.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما