شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 14313
به منظور توسعه فوتبال بانوان صورت می‌گیرد:

راه اندازی نخستین باشگاه حرفه ای فوتسال بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین باشگاه حرفه‌ای فوتسال بانوان با هدف ساماندهی و توسعه فوتسال در بین بانوان قمی علاقمند به این رشته راه اندازی می‌شود.
فوتسال بانوان
فوتسال بانوان
 به گزارش قم نیوز، قم از استان‌هایی است که در فوتبال و فوتسال بانوان یکی از فعال ترین استان‌ها به شمار می‌رود و در هر دو رشته هم در تیم‌های ملی بازیکن ملی پوش دارد و هم در کشور به مقام قهرمانی دست یافته است.
 
بانوان قمی در فوتسال تا کنون دو عنوان قهرمانی کشور در مسابقات زیر 16 سال کشور و همچنین لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را به دست آورده‌اند و در فوتبال نیز هم اکنون از تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور محسوب می‌شوند.
 
این در حالی است که فوتبال و فوتسال بانوان قم توفیق بزرگتری را نیز به دست آورده است و در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان کشورمان بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذاری دارد و سه نفر آنها در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور داشتند.
 
خانم‌ها مروارید نصر، فاطمه سادات موسوی و حدیث قره بیگلو نفرات ملی پوش فوتبال قم در تیم ملی فوتبال بانوان زیر 16 سال هستند و هر سه نفر آنها تیم ملی این رده سنی را در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در آذرماه سال گذشته همراهی کردند.
 
اکنون در پی توافق گزینه مدیریت بانوان باشگاه عقاب قم و مدیریت اصلی باشگاه، قرار است برای نخستین بار مدرسه فوتسال بانوان توسط این باشگاه در قم راه اندازی شود، در حالی که این موضوع مهم در جلسه یکی از ملی پوشان فوتبال بانوان قم با مسئولان باشگاه عقاب به تصویب رسید.
 
در جلسه‌ای که در مقر باشگاه عقاب بین حامد اسماعیلی و سید رسول حسینی دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب قم با خانم نصر برگزار شد، ابعاد مختلف اجرای طرح آموزشی در زمینه بانوان مورد بررسی دقیق قرار گرفت.
 
در این جلسه مروارید نصر دروازه بان اول تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان نیز میهمان ویژه بود و در مورد فعالیت‌های سال‌های گذشته در زمینه فوتبال و فوتسال بانوان توضیحاتی ارائه کرد توضیحاتی که برای توسعه فوتسال و فوتبال بانوان در قم مفید و راهگشا بود.
 
در پایان این جلسه مقرر شد باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب قم برای راه اندازی این طرح، ضمن مطالعه بیشتر و بررسی تمام جوانب زیر ساخت‌ها را مهیا کرده و سپس مدیریت و کنترل این بخش را و برای تصویب اجرا در اختیار مدیر بخش بانوان خود قرار دهد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbffb8.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما