سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 14402
بانوی مدال آور قمی:

مدال مسابقات جهانی پیوند اعضاء را کسب خواهم کرد

قم نيوز : قم نیوز: بانوی مدال آور قمی از آمادگی خود برای اعزام به رقابت های جهانی ورزشکاران پیوند اعضاء و کسب مدال از این رقابت ها خبر داد.
بانوی ورزشکار قمی
بانوی ورزشکار قمی
به گزارش قم نیوز،  ثریا پارس لاری بیان کرد: با وجود اینکه از نظر امکانات برای تمرین شرایط خوبی ندارم اما خودم به صورت شخصی لحظه ای از تلاش برای کسب آمادگی دست بر نمی دارم و امیدوارم که بتوانم کاروان ایران را در مسابقات جهانی امسال همراهی کنم.
 
کسب چهار مدال بانوی قمی از مسابقات جهانی سال 2011 در سوئد
 
وی که دارنده چهار مدال پیکارهای قهرمانی جهان ورزشکاران پیوند اعضاء در سال 2011 است، اضافه کرد: امید زیادی دارم که بتوانم با تمرین و تلاش زیاد یک بار دیگر در مسابقات جهانی خاطره کسب چهار مدال دوره قبل در کشور سوئد را تکرار کنم.
 
بانوی ورزشکار قمی ابراز داشت: کاروان تیم ملی ورزش های پیوند اعضاء کشورمان قرار است مرداد ماه امسال در مسابقات جهانی ورزش های پیوند اعضاء در کشور آفریقای جنوبی با حریفان به رقابت بپردازد و انشاءالله اگر مشکلی پیش نیاید در رشته دو و میدانی در این رقابت ها حضور خواهم یافت.
 
وی که پیش از این در رکوردگیری بانوان شرکت کننده در انتخابی تیم دو و میدانی ورزشکاران پیوند اعضاء موفق به کسب عنوان نخست شده بود، اظهار داشت: قرار بود آن انتخابی ملاک انتخاب برترین نفر برای اعزام به رقابت های جهانی باشد اما گویا باید یک بار دیگر در رکوردگیری شرکت کنیم.
 
ورزش را عامل سلامتی و توان بالای خود برای غلبه بر مشکلات می دانم
 
پارس لاری تصریح کرد: دلیل اینکه باید یک بار دیگر رکوردگیری شود و ما نیز در آن حضور یابیم را نمی دانم اما مطمئنم که با لطف خدای بزرگ و دعای خیر والدینم می توانم این بار نیز در انتخابی موفق ظاهر شده و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنم.
 
وی امکانات تمرین و مسابقه در شهر قم را ضعیف قلمداد کرد و یاد آور شد: اگر حمایت خانواده ام نباشد نمی توانم اینگونه در ورزش قهرمانی ادامه فعالیت بدهم، حتی بعضی اوقات کسی نمی داند که من در تیم ملی هستم یا خیر؟ فقط خودم تمرین می کنم و با هزینه خود به تمرینات تیم ملی و حتی مسابقات مختلف اعم از قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی می روم.
 
دارنده چهار مدال مسابقات سال 2011 ورزش های پیوند اعضاء جهان در کشور سوئد عنوان داشت: با این حال به ورزش عشق می ورزم و ورزش را عامل سلامتی و توان بالای خود برای غلبه بر مشکلات می دانم و از خدای بزرگ ممنونم که به من توان ورزش کردن برای مبارزه با مشکلات را داده و می توانم برای کشور و استان قم افتخار آفرین باشم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcauyn6.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما