دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 14359
تا پانزدهم تیر ماه:

کمیته فوتسال نماینده قم در جام حذفی کشور را معرفی کند

قم نيوز : قم نیوز: کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم باید تا نیمه تیرماه نماینده قم در مسابقات فوتسال جام حذفی باشگاه‌های کشور را معرفی کند.
کمیته فوتسال نماینده قم در جام حذفی کشور را معرفی کند
 به گزارش قم نیوز، در حالی که هم اکنون تیم ملی فوتسال کشورمان با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال در تورنمنت بین المللی چین به سر می‌برد و بعد از آن این تیم باید راهی مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا شود، باشگاه‌های فوتسال کشورمان دو رویداد مهم را پیش رو دارند.
 
از سوی دیگر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از ماه‌ها قبل اعلام کرده است که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و تیم‌های لیگ برتری باید به زوی تمرینات خود را برای لیگ جدید برگزار کنند.
 
پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در راه است و فوتسالیست‌های حاضر در باشگاه‌های لیگ برتری باید از دهم مرداد ماه کار خود را در لیگ جدید آغاز کنند، لیگی که قهرمان را به مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا معرفی خواهد کرد.
 
کمتر از یک ماه بعد از آغاز پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار است بازی‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز شود، بازی‌هایی که به انتخاب استان‌ها تیم‌های دسته‌های مختلف آن استان می‌توانند در آن حضور یابند.
 
کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در حالی باید نماینده فوتسال قم را برای حضور در مسابقات جام حذفی در فصل 93-92 معرفی کند که سازمان لیگ فوتسال برای نخستین بار در نظر دارد مسابقات جام حذفی را برگزار کند و این کمیته باید تا پانزدهم تیرماه مدارک نماینده قم را به سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال کند.
 
این در شرایطی است که مرحله نخست این دوره از مسابقات با حضور 31 تیم از استان‌های کشور و یک تیم از توابع استان تهران در چهار منطقه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و از هر منطقه دو تیم صعود می‌کنند.
 
همچنین قرار است دیدارهای مرحله بعدی نخستین دوره بازی‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های لیگ برتر، دسته اول و لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و هشت تیم صعود کننده از چهار منطقه برگزار شود.
 
بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم فوتسال قم در منطقه اول با تیم‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، سمنان و تهران هم‌گروه است در حالی که در منطقه دوم تیم‌های گیلان، قزوین، البرز، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، زنجان و توابع تهران به رقابت می‌پردازند.
 
در منطقه سه نیز تیم‌های فوتسال استان‌های کردستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، مرکزی، آذربایجان غربی و اصفهان و در منطقه چهار تیم‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و یزد رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb9fb8.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما