دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 14377
در نگارستان اشراق:

آثار کاریکاتور هنرمند قمی به نمایش گذاشته شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر نگارستان اشراق از به نمایش گذاشتن آثار کاریکاتور احسان چراغی ایرانشاهی، هنرمند قمی در نگارستان اشراق قم خبر داد.
نگارستان اشراق قم
نگارستان اشراق قم
به گزارش قم نیوز، محمد صادق نوری اظهار دشت: 50 اثر از کاریکاتورهای احسان چراغی ایرانشاهی، هنرمند قمی از روز شنبه در نگارستان اشراق به نمایش گذاشته شده است و تا دهم خرداد در معرض دید است.
 
وی بیان داشت: 45 آثار این نمایشگاه رنگی و بقیه سیاه سفید و در قطع A  سه می باشند.  
 
مدیر نگارستان اشراق ادامه داد: این آثار با عنوان قند تلخ درموضوعات فرهنگی واجتماعی بوده و با تکنیک هایی همچون آبرنگ، اکولین ودیجیتال می باشند.
 
وی یادآور شد: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه تا دهم تیر ماه می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 20 و 30 دقیقه به نگارستان اشراق قم واقع در خیابان شهدا (صفائیه) مراجعه کنند.
 
گفتنی است احسان چراغی ایرانشاهی، متولد 1361 در شهرستان نهاوند بوده و طراح، کاریکاتوریست و تصویرگر می باشند.
 
وی در طول فعالیتش حائز رتبه هایی چون برگزیده پنجمین 2 سالانه کاریکاتور استان قم، برگزیده مسابقه کشوری طنز و کاریکاتور، مقام اول جشنواره بافت فرسوده و سکونت های غیر رسمی، برگزیده جشنواره کارکاتور پیشگیری از خشونت و برگزیده 6 دوره جشنواره هنرهای تجسمی کاریکاتورهای استانی شده است.
 
برگزیده جشنواره بین المللی طنز گرافیکی لیما، جشنواره آب ترکیه، کمیک و انیمیشن جوانان آسیا در چین، شیطان در برابر قرآن در تهران، سومین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال تهران، جشنواره اطلاح الگوی مصرف در تهران، دومین و سومین دوره جشنواره بین المللی فجر، برگزیده 6 نمایشگاه انفراد و پنج نمایشگاه جمعی کاریکاتور از دیگر افتخارات این هنرمند است.
 
احسان چراغی ایرانشاهی در حال حاضر در تصویرگری کتاب های کودک و طراحی روی جلد کتاب فعالیت داشته و با نشریات طنز و کاریکاتورهمچون مه يار، کشيده، امتداد، انتظار نوجوان،  باران، ساعت، صفر، ماهک ، مليک، پيام زن و سلام بچه ها  و روزنامه هاي جام جم وجوان همکاری دارد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbzfb8.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما