سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 14394
مربی قمی تیم ملی فوتسال:

عملكرد فوتسالیست‌های قمی در جام بين المللي چين فوق‌العاده بود

قم نيوز : قم نیوز: مربی قمی تیم ملی فوتسال از حضور دو بازیکن قمی در ترکیب تیم ملی کشورمان در دیدارهاي تورنمنت بين المللي هانژو چين و تاثير مثبت آنها در قهرماني تيم ملی فوتسال خبر داد.
عملكرد فوتسالیست‌های قمی در جام بين المللي چين فوق‌العاده بود
به گزارش قم نیوز، دکتر قدرت الله باقری، اظهار داشت: دو فوتسالیست قمی پيش از مسابقات تورنمنت بين المللي هانژو چين در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان با ازبکستان یکی از رقبای تیم ملی در فوتسال آسیا نيز براي تيم ملي به ميدان رفتند و هم در آن دو مسابقه و هم در بازي‌هاي چين در مجموع با نمايش خوب خود از امیدهای تیم ملی برای درخشش در مسابقات سالنی آسیا هستند.
 
وی ادامه داد: بعد از برگزاری آیین قرعه‌کشی رقابت‌های فوتسال قهرمانی بازی های سالنی آسیا در کره جنوبی و مشخص شدن حریفان تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات، کادر فنی تیم ملی با جدیت آماده‌سازی تیم ملی را پیگیری كرد و نتيجه آن برتري در دو ديدار متوالي مقابل ازبكستان و قهرماني در تورنمنت بين المللي هانژو چين بود.
 
مربی فصل گذشته تیم صبای قم اضافه کرد: در حالی که تیم های مدعی از کشورهای مختلف قاره کهن در مسابقات فوتسال قهرمانی بازی های سالنی آسیا قرار دارند، تیم‌های شرکت‌کننده در گروه های مقدماتی رقابت‌های مرحله نخست را برگزار می‌کنند که تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه سوم جای دارد.
 
وی افزود: ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در این گروه با تیم‌های ملی فوتسال عراق و کویت هم‌گروه هستند و بعید است که برای صعود به مرحله دوم و حفظ عنوان قهرمانی دوره گذشته این رقابت‌ها در این گروه با مشکل خاصی برخورد کنند.
 
باقری بیان داشت: با این حال کادر فنی تیم ملی فوتسال به پیشرفت تیم‌های آسیایی در فوتسال آگاه است و به همین خاطر با برنامه‌ریزی‌هایی که در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال انجام شده است، تیم ملی قصد دارد در بهترین فرم آمادگی راهی مسابقات قهرمانی بازی های سالنی آسیا شود.
 
وی یاد آور شد: بعد از دو ماه تمرینات فشرده تیم ملی فوتسال کشورمان در راه کسب آمادگی حضور در مسابقات سالنی آسیا، دو بازی تدارکاتی با ازبكستان و سپس تورنمنت بين المللي هانژو چين با حضور تيم ملي ايران برگزار شد و خوشبختانه دو فوتسالیست جوان و توانمند استان قم نیز تیم ملی کشورمان را در این بازی‌ها با نمايش قابل قبول خود به موفقيت رساندند و حالا تيم ملي را در رقابت های آسیایی همراهی می‌کنند.
 
مربی بدنساز تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی دو بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم، دو بازیکن قمی حاضر در تیم ملی فوتسال کشورمان هستند که هر دو بازیکن در مسابقات قهرمانی بازی های سالنی آسیا هم تیم ملی را همراهی خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: دو بازی با تیم ملی فوتسال ازبکستان و حضور در رقابت‌های تورنمنت بین المللی چین پیش از مسابقات فوتسال قهرمانی بازی های سالنی آسیا را ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با موفقيت پشت سر گذاشتند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تیم ملی فوتسال کشورمان برای رویارویی با رقباي حاضر در بازي‌هاي سالني آسيا از چين راهي كره جنوبي مي‌شود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcayen6.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما