سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 14396
روز چهرشنبه انجام می گیرد:

۱۸ پروژه شهری در قم به بهرداری می رسد

قم نيوز : قم نیوز: آئین بهره برداری و کلنگ زنی 18 پروژه عمران شهری شهرداری قم در منطقه دو شهری برگزار می شود
۱۸ پروژه شهری در قم به بهرداری می رسد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، 18پروژه عمرانی،خدماتی،فرهنگي و ترافيكي در منطقه دو شهرداری قم با اعتباری بالغ بر 125میلیارد ریال با حضور مسوولان استانی و شهری افتتاح و به بهره برداری می رسد.   

این آئین روز چهارشنبه هفته جاری با حضور محمد دلبری شهردار قم و جمعي از مديران استاني و شهري در منطقه دو شهرداری قم برگزار می گردد.

افتتاح بوستان عدالت،بوستان طبیعت،خیابان 60متری توحید،خیابان 20متری آزادگان ،جدولگذاری و آسفالت خیابان حکمت،اصلاح هندسی تقاطع خیابان ستاری و یادگار امام(ره)و اصلاح هندسی تقاطع بلوار آیت الله بنی فضل با شاهد شرقی و غربی از جمله این پروژه ها در منطقه دو شهرداری است. 

همچنین؛ اصلاح هندسی تقاطع سواران و مالک اشتر،اصلاح هندسی تقاطع معصومیه و بلوار شهید موسوی،احداث سوله بحران یادگار امام،احداث آبنمای60متری توحید،احداث بوستان محله ای واقع در کوچه58توحید،بهسازی بوستان فدک از پروژه‌هایی است که در منطقه دو شهرداری قم به سرانجام رسیده و به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از بوستان انتهای کوچه60توحید،بوستان واقع در میدان نبوت،نمازخانه و سرویس بهداشتی بوستان گلها،اجرای جدول سنگی و موزاییک فرش و مبلمان پارکی بوستان امام رضا از برخي اقدامات دیگر منطقه دو شهرداري قم به شمار می رود که در روز چهارشنبه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
     
شایان ذکر است:آیین افتتاح و بهره برداری از16پروژه عمرانی،خدماتی،فرهنگی و ترافیکی و کلنگ زنی دو پروژه عمرانی ساعت18 روز چهارشنبه مورخ 29خردادماه جاری در سالن اجتماعات شهرداری منطقه دو واقع در خیابان امامزاده ابراهیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcce1qs.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما