پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 14479
در مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم عنوان شد:

افتتاح 18 پروژه عمراني در منطقه 2 قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با سخنرانی متین فر شهردار منطقه دو، دلبری شهردار و پیریایی استاندار قم در منطقه دو شهرداری قم برگزار شد.
افتتاح 18 پروژه عمراني در منطقه 2 قم
به گزارش قم نیوز، شهردار منطقه دو قم در این مراسم که نمایندگان مردم قم در مجلس و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری نیز حضور داشتند در سخنانی با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر رسيدگي به مناطق كم‌برخوردار اظهار داشت: در همين راستا رويكرد شهرداري كلانشهر قم در توجه به مناطق كم‌برخوردار شتاب فزاينده‌اي به خود گرفت.

وي با بيان اينكه با حمايت شوراي شهر و شهردار كلانشهر قم اعتبارات مناسبي براي رسيدگي به مناطق كم‌برخوردار تخصيص داده شد يادآور شد: اختصاص 300 ميليارد ريال اعتبار در سال 91 و 500 ميليارد اعتبار در سال 92 عمران و آباداني منطقه دو شهري قم را به همراه خواهد داشت.

مجيد متین فر تصريح كرد: با پروژه‌هايي كه شهرداري در منطقه دو شهري در دستور كار قرار دارد و ورود به تمام عرصه‌ها، آينده بسياري خوبي براي اين منطقه پيش‌بيني مي‌كنيم كه البته اين امر نيازمند تعامل همه سازمان‌ها و دستگاه‌هاي استان دارد.

شهردار قم نیز در این مراسم در سخنانی ابراز داشت: اميدواريم روند پيشرفت و افتتاح پروژه‌هاي عمراني قم كه از چند ماه گذشته شروع شده است با همت كاركنان شهرداري قم و همراهي همه مسئولان به ويژه استاندار و نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ادامه پيدا كند.

محمد دلبری در ادامه با بيان اينكه شهر قم روند پيشرفت و آباداني را با سرعت طي مي‌كند، ابراز داشت: با وجود همه مسائلي كه در تمام كشور گريبان‌گير پروژه‌هاي عمراني است با همدلي همه مسئولان استان،‌ توسل به اهل بيت و دعاي مراجع عظام تقليد و عنايت رهبر معظم انقلاب و دولت، از اين هفته شاهد افتتاح پروژه‌هاي عمراني قم يكي از پس از ديگري خواهيم بود.

وي تاكيد كرد:‌ بر خلاف ادعاي برخي از افراد پروژه‌هاي عمراني متوقف نيست و همانطور كه به زيباسازي ظاهري شهر توجه مي‌شود اجرا و بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني به صورت ويژه‌اي مورد توجه است.

استاندار قم نیز که آخرین سخنران این مراسم بود با قدرداني از تلاش‌هاي صورت گرفته در شهرداري قم گفت:‌ كاركرد شهردار و شهرداري كلانشهر قم كاركرد فراگير در همه امور است.

وي با ارزيابي اقدامات صورت گرفته در مديريت شهري قم گفت: شهرداري قم فعاليت‌هاي گذشته را با قوت گذشته و با درصد بالايي در توفيق به پيش مي‌برد كه اين نوع نگاه فراگير بسيار موثر و مثبت است.

کرم‌رضا پیریایی خاطرنشان كرد: قم تنها نياز به پروژه‌هاي عمراني، خدماتي و يا فرهنگي صرف ندارد بلكه بايد در قم مجموعه‌اي منسجم از خدمت ارائه شود.

وي با بيان اينكه مديريت در قم بايد حيثيتي باشد تاكيد كرد: مديريتي كه حيثيتي كار كرد به موفقيت مي‌رسد كه در حال حاضر تلاش شهردار كلانشهر قم و شهرداران مناطق اين است كه حيثيتي كار كنند كه مهم بر توفيقات كار مي‌افزايد. 

*18پروژه شهری قم به بهره برداری رسید

همچنین پس از این مراسم استاندار، نمایندگان مجلس و شهردار قم برخی از این پروژه‌ها را به صورت نمادین افتتاح کردند. ابتدا استاندار قم روبان بهره برداری از خیابان 60 متری توحید را قیچی کرد و سپس حجت الاسلام والمسلمین آشتياني کلید افتتاح آبنمای انتهای بلوار 60 متری را زد و پس از آن روبان افتتاح بوستان عدالت نیز به دست یکی دیگر از مسئولان بریده شد.

بوستان طبیعت، خیابان 20متری آزادگان، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان حکمت، اصلاح هندسی تقاطع خیابان ستاری و یادگار امام و اصلاح هندسی تقاطع بلوار آیت الله بنی فضل با شاهد شرقی و غربی از جمله پروژه‌های است که همزمان با این پروژه‌ها به بهره برداری رسید.

همچنین اصلاح هندسی تقاطع سواران و مالک اشتر، اصلاح هندسی تقاطع معصومیه و بلوار شهید موسوی، احداث سوله بحران یادگار امام، احداث آبنمای 60 متری توحید، احداث بوستان محله‌ای واقع در کوچه 58 توحید، بهسازی بوستان فدک پروژه‌های دیگر افتتاح شده به شمار می‌رود.

بوستان انتهای کوچه 60 توحید، بوستان واقع در میدان نبوت، نمازخانه و سرویس بهداشتی بوستان گل‌ها، اجرای جدول سنگی و موزاییک فرش و مبلمان پارکی بوستان امام رضا دیگر پروژه‌هایی بودند که همزمان با دیگر پروژه‌ها در منطقه دو شهری قم به بهره برداری رسیدند.


انتهای پیام/ 122
https://qomnews.ir/vdceoe8z.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
اگه میشه یک بوستانی هم درانتهای خیابان ولیعصرشیخ آباد ایجاد بشه بدلیل نبودن فضای سبز در 2خیابان 20متری معصومیه وبلوار شهید موسوی وحتی محله شادقلی خان. فضای کافی در این محله وجود دارد