چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 14424
شهردار کلانشهر قم:

پرسنل شهرداری در بلوار پیامبر اعظم فعل خواستن را صرف کردند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار کلانشهر قم در گفتگوی زنده با مردم قم گفت: پرسنل شهرداری در بلوار پیامبر اعظم فعل خواستن را صرف کردند.
پرسنل شهرداری در بلوار پیامبر اعظم فعل خواستن را صرف کردند
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شهردار کلانشهر که در برنامه سر چراغ صدا و سیمای مرکز قم به صورت زنده با مردم شهر مقدس قم سخن می گفت،  بلوار پیامبر اعظم را یکی از آرزوهای قدیمی مراجع، مردم و مسئولین قم دانست و گفت: زائرین کریمه اهل بیت و مسجد جمکران همیشه پیگیر افتتاح این پروژه بوده اند که فردا پس از 18 سال با حضور مقام ریاست جمهوری افتتاح رسمی بلوار پیامبر اعظم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر با دستور رییس جمهور توانستیم ریل راه آهن را از مسیر بلوار پیامبر اعظم جابه جا کنیم.
شهردار قم با اشاره به کیفیت بلوار پیامبر اعظم اظهار داشت: با توجه به انجام پروژه در زمان کوتاه، اما از کیفیت کار کاسته نشده است و کارشناسان با حضور در این بلوار بر عملیات عمرانی نظارت داشته اند.

وی اضافه کرد: پرسنل شهرداری قم در این پروژه فعل خواستن را صرف کردند و نشان دادند که می توانند کارهای بزرگ را هم انجام بدهند.

دلبری با اشاره به حوزه های فعالیت مدیریت شهری اظهار داشت: حوزه فعالیت مدیریت شهری تنها دریک حوزه نیست، بلکه تلفیقی از فعالیت های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و تمام امور مرتبط با شهروندان است .

وی اضافه کرد: در دوره 21 ماه فعالیت شهرداری از زمان تصدی پست شهردار به همه ابعاد مدیریت شهری توجه شده است و یک مدیریت علمی مبتنی بر سند چشم انداز صورت گرفته است.

شهردار قم یکی از فعالیت های شهرداری در سطح شهر را بحث زیباسازی دانست و افزود: فعالیت های زیباسازی سطح شهر براساس نظرات یک کمیسیون ویژه متشکل از اساتید دانشگاه، روان شناسان و هنرمندان صورت می گیرد که برای مردم ملموس است.

دلبری با اشاره به پروژه های مدیریت شهرداری گفت: پروژه های ترافیکی، عمرانی، ورزشی، فرهنگی، افزایش سرانه فضای سبز از جمله پروژه های مدیریت شهری است.

شهردار قم با اشاره به وضعیت بلوار روحانی گفت: ادامه بلوار روحانی از میدان میرزای شیرازی تا بلوار پانزده خرداد است که برخی از ساکنین در تملک منازل همکاری نمی کنند، اما تا انتهای ماه رمضان فاز اول این پروژه را افتتاح می شود.
 
دلبری سازه پروژه مونوریل را در مراحل پایانی دانست و افزود: در پروژه مونوریل با  وجود تحریم ها، تکنولوژی ساخت بومی شده است، البته واگن های مونوریل به کشور ایتالیا سفارش داده شده است که برای افتتاح این پروژه در انتظار واگن ها هستیم.

شهردار قم با اشاره به تجربه خود از فعالیت در شهرداری اظهار داشت:  من قشری زحمت کش تر از پرسنل شهرداری را در دوره مدیریتی ام ندیده ام و پرسنل شهرداری به صورت شبانه روزی به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت خدمت رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: پرسنل شهرداری در روزهای تعطیل به جای سفرو استراحت در وضعیت آماده باش قرار دارند و به زائرین حضرت معصومه خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام
https://qomnews.ir/vdceee8z.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما