سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 14858
با حضور رئیس جمهور:

جشن شعبانیه جهت افتتاح بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از برگزاری جشن شعبانیه در روز 13 تیرماه جهت افتتاح بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم با حضور رئیس جمهور خبر داد.
جشن شعبانیه جهت افتتاح بلوار پیامبر اعظم(ص) در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن نصیری گفت: مراسم جشنی به مناسبت اعیاد شعبانیه و همزمان با بهره برداری رسمی از بلوار پیامبر اعظم(ص) که یکی از پروژه‌های فراملی و پس از 18 سال انتظار آماده بهره برداری است برگزار می‌شود.
 
وی گفت: جشن بزرگ شعبانیه پنجشنبه 13 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور محمود احمدی نژاد در بلوار پیامبر اعظم(ص)، تقاطع بلوار بسیج برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد توسعه روزافزون شهر قم باشیم، افزود: این پروژه که با همکاری مسئولان کشور و شهرداری قم احداث شده است شروعی برای پیشرفت روز افزون شهر قم است.
 
وی بیان کرد: پس از پایان جشن نیز مراسم نورافشانی در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.
 
نصیری گفت: برای انتقال مردم به محل برگزاری جشن شعبانیه اتوبوس‌هایی از نقاط مختلف از جمله میدان امام خمینی(ره)، میدان نبوت واقع در نیروگاه، پردیسان که دارای پلاکاردهای ویژه جشن شعبانیه هستند در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به اینکه پارکینگ‌ها نیز برای استقرار خودروی شرکت کنندگان در جشن آماده سازی شده اند افزود: پارکینگ معلم واقع در بلوار سمیه میدان معلم برای استقرار خودروی شرکت کنندگان در جشن در نظر گرفته شده است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم با اشاره به اینکه شرایط حضور عموم مردم برای شرکت در این جشن فراهم است، افزود: امیدواریم این جشن بزرگ با حضور گسترده مردم برگزار شده و افتتاح این پروژه بزرگ را  جشن بنشینیم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfccdy.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما