چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 14463
در لیگ سیزدهم:

اعضای کادر فنی صبا در لیگ سیزدهم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.
اعضای کادر فنی صبا در لیگ سیزدهم معرفی شدند
 به گزارش قم نیوز، از 24 روز دیگر بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود و دوره جدید لیگ برتر بعد از پایان دوره دوازدهم با حضور 18 تیم و رقابت 16 تیم مدعی که البته یکی از آنها هنوز مشخص نیست، آغاز می‌شود.
 
صبا نیز بعد از اینکه لیگ دوازدهم را با کسب رتبه دهم به پایان رساند، دستخوش تحول شد و به زعم مدیران این باشگاه تغییر و تحولات در باشگاه صبا همگی در راستای تقویت تیم فوتبال صبا انجام پذیرفته است و آنها معتقدند که تیم صبا در لیگ سیزدهم عملکرد موفقی خواهد داشت.
 
هر چند تغییر و تحولات در باشگاه صبای قم مانند هر باشگاه دیگر لیگ برتر کاملاً طبیعی بوده و از نظر مدیران باشگاه صبا در راستای تقویت تیم صورت گرفته است ولی این تیم در مدت شش فصل حضور در لیگ برتر به عنوان نماینده قم تاکنون هشت مربی را در راس کادر فنی خود دیده است.
 
صبا در این سال‌ها هم به سراغ مربیان قدیمی و با تجربه نظیر فیروز کریمی، محمدحسین ضیایی، رسول کربکندی و محمود یاوری رفته و هم به مربیان جوان و جویای نام نظیر عبدالله ویسی، یحیی گل محمدی و عبدالصمد مرفاوی میدان داده است و حالا با حضور محمد مایلی کهن که یکی از مربیان با تجربه فوتبال ایران محسوب می‌شود، قصد دارد با رویکردی جدید برای موفقیت در فصل جدید لیگ ‌‌‌برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج‌ فارس آماده شود.
 
بعد از مطالعات فراوان و تلاش زیاد توسط مدیریت این باشگاه، محمد مایلی کهن به عنوان دوازدهمین مربی تاریخ صبا در راس کادر فنی تیم صبای قم قرار گرفت و مایلی کهن نیز همکاران خود در کادر فنی صبا برای لیگ جدید را معرفی کرد.
 
محمد مایلی کهن 61 ساله به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را علیرضا پورمند، نادر فریاد شیران و علیرضا صالح نیا همکاران وی در کادر فنی فصل گذشته تیم فوتبال گهر شهرداری دورود و همچنین ناصر بختیاری زاده مربی بومی و یکی از مربیان با دانش فوتبال قم همراهی خواهند کرد.
 
صبا با دو سرمربی یعنی یحیی گل محمدی و عبدالصمد مرفاوی در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یک سال سخت را پشت سر گذاشت و حالا امیدوار است با تمام توان خود را برای موفقیت در لیگ سیزدهم آماده کند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchxknz.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما