پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 14478
با پایان رقابت 16 مدعی:

بیت‌المقدس قهرمان لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی بازی‌های لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان قم شد.
بیت‌المقدس قهرمان لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم شد
 به گزارش قم نیوز، پنجمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ فوتبال پیشکسوتان استان یادواره مرحوم حسین نیکوبیان پیشکسوت فقید فوتبال قم که در سال 1390 در جریان همین رقابت‌ها دارفانی را وداع گفت، با شرکت 16 تیم به انجام رسید.
 
تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره‌های قبل با شیوه‌ای متفاوت با یکدیگر به رقابت پرداختند و دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه هشت تیمی به انجام رسید تا از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.
 
در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از گروه‌های دو گانه به ترتیب تیم‌های پیشکسوتان هلال احمر، صنعت نفت، استوار و بیت‌المقدس با کسب امتیازت لازم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند تا برای قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.
 
در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های فوتبال پیشکسوتان بیت المقدس و هلال احمر موفق به شکست حریفان خود شدند و بدین ترتیب راهی مسابقه پایانی شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها با یکدیگر مسابقه دهند.
 
دیدار پایانی این دوره از مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم، چهارشنبه شب در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم در حالی برگزار شد که بیت المقدس در دیدار نیمه نهایی از سد صنعت نفت گذشته بود و تیم هلال احمر نیز با غلبه بر استوار به دیدار نهایی رسیده بود.
 
آخرین رقابت لیگ فوتبال پیشکسوتان استان در حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان هیئت فوتبال و پیشکسوتان فوتبال استان قم با قضاوت محمد فرجی برگزار شد.
 
نیمه نخست با برتری نسبی بیت المقدس همراه بود و این تیم با تک گلی که در این نیمه به ثمر رساند، به رختکن رفت، ضمن اینکه در نیمه دوم هلال احمر با اینکه خطراتی را روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد اما نتوانست به گل برسد.
 
در ادامه بازی در نیمه دوم باز هم این تیم فوتبال بیت المقدس بود که از موقعیت‌های ایجاد شده نهایت استفاده را برد و سه بار دیگر هم دروازه هلال را فرو ریخت و در نهایت با برتری چهار بر صفر به کار خود در این بازی و رقابت‌ها پایان داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
 
بدین ترتیب پرونده پنجمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان بیت المقدس، نایب قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان هلال احمر، مقام سومی استوار و عنوان چهارمی صنعت نفت بسته شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdjo0f.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما