پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 14493
حواشی فینال لیگ پیشکسوتان فوتبال قم:

تقدیر از فرزندان فوتبالیست فقید قم

قم نيوز : قم نیوز: پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم با تقدیر از فرزندان فوتبالیست فقید قم و دومین قهرمانی متوالی بیت المقدس پایان یافت.
تقدیر از فرزندان فوتبالیست فقید قم
 به گزارش قم نیوز، آیین اختتامیه رقابت‌های قهرمانی لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم بعد از برگزاری دیدار فینال این دوره از رقابت‌‌ها با اهداء جام و هدایای تیم‌های برتر در حالی برگزار شد که یکی از مهمترین برنامه‌ها زنده نگهداشتن یاد و خاطره زنده یاد حسین نیکوبیان فوتبالیست فقید قم بود.
 
زنده‌یاد نیکوبیان از چهره‌های با اخلاق سال‌های دور فوتبال قم بود که در جریان سومین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم در حین برگزاری یکی از بازی‌های تیمش به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
تلاش هیئت فوتبال برای حفظ جایگاه پیشکسوتان
 
این مراسم با حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان، کریم بهرامی ریاست هیئت فوتبال، ظهیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر، فرزندان زنده‌یاد نیکوبیان و سایر مسئولان هیئت فوتبال و پیشکسوتان ورزش فوتبال بلافاصله پس از دیدار فینال در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی به انجام رسید.
 
مراسم اختتامیه با آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد و سپس به ترتیب کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال و عباس جهان‌‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در باب اهمیت برگزاری این رقابت‌ها و احترام به جایگاه پیشکسوتان به ایراد سخن پرداختند.
 
رئیس هیئت فوتبال با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم نیکوبیان تصریح کرد: همانطور که انتظار می‌رفت بحمدالله رقابت‌های امسال با کمترین حاشیه برگزار شد و در عین رفاقت، شاهد رقابت سالمی از سوی تیم‌های حاضر در این مسابقات بودیم که جا دارد از مسئولان تیم‌ها، کادر فنی و بازیکنان که در طول برگزاری این رقابت‌ها کمال همکاری را با هیئت فوتبال داشتند، تشکر کنم.
 
کریم بهرامی ابراز داشت: هیئت فوتبال همیشه سعی در حفظ جایگاه عزیزان پیشکسوت داشته است و در این زمینه تنها به برگزاری این لیگ اکتفا نخواهد شد و در مراسم‌های مختلف از حضور پیشکسوتان استان بهره برده و در آینده نیز استفاده خواهیم کرد.
 
لزوم استفاده از تجربیات پیشکسوتان برای تحول در فوتبال قم
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز سخنان خود را با تبریک اعیاد شعبانیه آغاز کرد و در ادامه عنوان داشت: از زحمات همه مسئولان هیئت فوتبال و حسن حضور کادر فنی تیم‌ها و بازیکنان حاضر در این مسابقات قدردانی می‌کنم.
 
جهان بینی با ابراز رضایت از کیفیت برگزاری این لیگ تصریح کرد: شأن والای پیشکسوتان ورزش فوتبال که سال‌ها عمر خود را در این راه صرف کرده‌اند، می‌طلبد که مسئولان برگزاری با واکاوی رقابت‌ها نقاط قوت را حفظ کرده و اگر کاستی در این زمینه وجود دارد برطرف شود و کیفیت برگزاری این مسابقات سال به سال افزایش پیدا کند.
 
وی بیان داشت: هدف اصلی این مسابقات، زنده کردن منش پهلوانی و حفظ دوستی‌ها است و باید در زمینه‌های مختلف فوتبال استان از تجربیات این عزیزان بهره بگیریم تا بتوانیم تحولی در رشد ورزش فوتبال استان ایجاد کنیم.
 
‌در پایان با حضور مسئولان ورزش و فوتبال استان قم، مراسم اهدا جام قهرمانی تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها برگزار شد که جام قهرمانی تیم اول این لیگ توسط فرزند مرحوم نیکوبیان به سرپرست تیم بیت‌المقدس اهدا شد. بیت‌المقدس تیمی است که بعد از سال 91 امسال برای دومین سال متوالی قهرمانی در لیگ فوتبال پیشکسوتان قم را جشن گرفت.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaeyn6.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما